05 lutego 2021
Loguję się w Netia Online pierwszy raz. Co mam zrobić?
Aby móc korzystać z serwisu Netia On-line, za pomocą które sprawdzisz m.in. swoje faktury, usługi, zgłosisz awarię czy skontaktujesz się z nami, wystarczy utworzyć indywidualne konto.
Jak utworzyć indywidualne konto w serwisie Netia Online?
Wejdź na stronę www.netia.pl oraz kliknij Logowanie w górnym prawym rogu:
Następnie wybierz Zarejestruj się.
Wybierz typ Klienta:
- Osoba prywatna - klient indywidualny;
- Firma - klient prowadzący działalność gospodarczą.
Uzupełnij wymagane dane.
Jeżeli nie otrzymałeś jeszcze pierwszej faktury lub powiadomienia o niej, numer konta abonenta znajdzie się w mailu potwierdzającym aktywację usług.
Następnie pobierz regulamin.
Bez pobrania regulaminu nie będzie możliwości zaakceptowania regulaminu i utworzenia konta.
Po pobraniu regulaminu zaakceptuj go i kliknij Zarejestruj się.
Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość w celu potwierdzenia i dokończenia rejestracji.
Otwórz swoją skrzynkę e-mail i odnajdź wiadomość, a następnie kliknij link w otrzymanej wiadomości.
W odpowiedzi uzyskasz potwierdzenie utworzenia konta w serwisie Netia On-line.
Od teraz możesz zalogować się do serwisu Netia On-line za pomocą podanego podczas rejestracji adresu e-mail oraz podanego hasła.
Możesz również zaznaczyć checkbox Zapamiętaj mnie, aby kolejnym razem dane uzupełniły się automatycznie.