Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913
Abonament głosowy | Netia
Menu główne

Netia

Abonament komórkowy

Infolinia sprzedażowa
+48 22 358 16 43

Infolinia sprzedażowa+48 22 358 16 43

Formularz kontaktowy

Zadzwoń do nas lub zostaw numer, a my zadzwonimy do Ciebie.

+48

Informacja Netia S.A. o przetwarzaniu danych osobowych osób zainteresowanych usługami i produktami Netia S.A./podmiotów trzecich współpracujących z Netia S.A.

    • Kto będzie przetwarzał dane osobowe i jak się z nim skontaktować

      • 1. Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO"). Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować telefonicznie do Działu Obsługi Klienta (tel. 801802803, 227111111 lub z tel. kom. 793800300), pisemnie na adres: Netia S.A. – Dział Obsługi Reklamacji, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105, jeśli jesteś naszym klientem elektronicznie poprzez formularz na stronie Netia Online, a także pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie sprzedaży (obsługi).
      • 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie na adres iod@netia.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych".
    • Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

      • 3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne aby Netia S.A. mogła przedstawić osobie zainteresowanej ofertę lub informację dotyczącą usług i produktów Netia S.A. lub innych podmiotów.
      • 4. Dane osobowe są przetwarzane:
        I. w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
        II. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Netia S.A. lub strony trzeciej, takich jak obsługa procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługa postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
        III. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    • Komu dane osobowe będą przekazywane

      • 5. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym administratorowi usługi niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne, innym podwykonawcom w zakresie obsługi klienta, marketingu, podmiotom uprawionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Cyfrowy Polsat.
      • 6. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdy państwa/organizacje te na podstawie decyzji Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające adekwatny stopień ochrony danych osobowych do stopnia ochrony obowiązującego na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń, które mogą polegać na skorzystaniu z wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub klauzul umownych dopuszczonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a ich kopie można uzyskać na wniosek złożony w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
    • Jak długo dane osobowe będą przetwarzane

      • 7. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji celu określonego w zgodzie lub do momentu cofnięcia zgody, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych.
    • Jakie prawa przysługują w odniesieniu do danych osobowych

      • 8. Przysługuje Pani/Panu prawo sprostowania danych, dostępu do danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych dostarczonych administratorowi.
      • 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu administratora lub podmiotu trzeciego, w tym profilowania, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
      • 10. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które nastąpiło przed wycofaniem zgody.
      • 11. Powyższe żądania i oświadczenia należy składać w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
    • Gdzie można złożyć skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych

      • 12. Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych można złożyć do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Do przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisów i portali internetowych ma zastosowanie Polityka Prywatności.

Sprawdź, ile możesz zyskać

  • Przy przeniesieniu numeru

    Tylko 1 zł/mies. przez 3 miesiące (później opłata zgodna z wybraną taryfą). A do tego bez limitu rozmowy SMS/MMS i nawet 200 GB do wykorzystania!

  • Pół roku za 1 zł

    Przenosząc swoich bliskich drugi i kolejne abonamenty masz aż pół roku za jedyne 1 zł/mies. (później opłata zgodna z wybraną taryfą).

  • Bezpieczny internet

    Ochrona przed wyłudzeniami, wirusami i hakerami, bezpieczne zakupy online i ochrona bankowości.
    Decyduj co i kiedy Twoje dziecko ogląda w sieci.

Prezentowana oferta obowiązuje przy zawarciu Umowy na czas określony 24 pełnych Okresów Rozliczeniowych w ramach Promocji „Oferta mobilna z 5G III”, przy jednoczesnym korzystaniu z rabatu za zgody marketingowe. Na podstawie promocji „Nawet 2 x więcej GB II” powiększamy liczbę dostępnych GB, na czas trwania okresu lojalnościowego. Od 25. okresu rozliczeniowego liczba GB powróci do poziomu podstawowego dla danej taryfy. Druga i kolejne karty SIM z rabatem 6 mies. za 1 zł sprzedawane do tego samego Klienta, jeśli posiada pierwszy abonament mobilny za minimum 25 zł (niezależnie czy numer przenoszony, czy nie). Liczba kart dostępnych w niniejszej promocji wynosi maksymalnie 3 karty. Szczegółowe Warunki Promocji oraz Cenniki dostępne są na stronie netia.pl.