18 grudnia 2018
Podczas rozmowy słychać zakłócenia - Telefon stacjonarny
- sprawdź podłączenie aparatu do gniazdka telefonicznego - czy wtyczki są dociśnięte zarówno przy gniazdku jak i telefonie;
- sprawdź, czy przewód telefoniczny nie uległ uszkodzeniu (przerwania, zagięcia), jeżeli posiadasz drugi przewód, sprawdź na nim działanie;
- jeżeli posiadasz dwa aparaty sprawdź czy w drugim urządzeniu występują zakłócenia, najpewniejsza diagnoza to odłączenie jednego z aparatów podczas weryfikacji na drugim;
- jeżeli jest to aparat bezprzewodowy sprawdź komunikację z bazą, stan baterii;
- w przypadku korzystania na linii z telefonu oraz Internetu sprawdź, czy przed aparatem znajduje się mikrofiltr lub rozdzielacz z wbudowanym mikrofiltrem tzw. Splitter;
- w przypadku korzystania na linii z telefonu oraz modemu/routera, podłącz aparat telefoniczny bezpośrednio do gniazdka z pominięciem splittera/ rozdzielacza z mikrofiltrem, mikrofiltr mógł ulec uszkodzeniu i należy go wymienić.