Disney +
© 2024 Disney i podmioty powiązane.
Najwspanialsze historie w jednym miejscu
Hity filmowe, seriale oraz produkcje oryginalneNie masz jeszcze Disney+
Jak korzystać? To proste
-
1.Jeśli kupiłeś w Netii ofertę Disney+, otrzymasz e-mail powitalny lub SMS z informacją o Disney+ na adres e-mail oraz/lub numer telefonu, który podałeś przy podpisaniu umowy.
-
2.W mailu znajdziesz link do strony dedykowanej tylko dla Ciebie, na której dokończysz proces rejestracji. Postępuj dalej zgodnie z krokami opisanymi na ekranie.
-
3.W wiadomości znajdziesz również unikalny numer użytkownika w usłudze Disney+. Zachowaj go.
Ważna informacja:
Jeśli nie otrzymałeś maila powitalnego, sprawdź w swoim programie pocztowym folder z niechcianymi wiadomościami (spam). Jeśli to nie pomoże, zaloguj się na swoje konto w serwisie netiaonline i odszukaj przycisk Disney+ w zakładce Usługi Dodatkowe. Po kliknięciu przycisku znajdziesz link do dedykowanej strony Disney+ z procesem rejestracyjnym.
-
4.Pobierz aplikację Disney+ ze sklepu Google Play, iOS, sklepów wybranych producentów smart TV i innych urządzeń. Ciesz się dostępem do tysięcy filmów, seriali i produkcji oryginalnych każdego miesiąca!
Tysiące godzin seriali, filmów na wyciągnięcie ręki
Swoje ulubione filmy i seriale możesz oglądać kiedy chcesz i jak chcesz, na swoim ulubionym urządzeniu, a seansu nie zakłóci Ci ani jedna reklama!-
Tv
- Amazon Fire TV
- Android TV
- Apple TV
- Chromecast
- Hisense
- LG
- Panasonic
- Samsung
-
Komputery
- Chrome OS
- macOS
- Windows PC
-
Smartfony i tablety
- Tablety Amazon Fire
- Telefony i tablety Android
- iPhone oraz iPad
-
Konsole
- PS4
- PS5
- Xbox One
- Xbox Series X
- Xbox Series S
Disney+ już dostępny na dekoderze 4K od Netii
- Zarejestruj się na www
- Uruchom Disney+ na dekoderze
- Zaloguj się w aplikacji na dekoderze
Po zalogowaniu masz dostęp do światowych produkcji w Disney+ na swoim telewizorze
Odpowiedzi na najczęstsze pytania
-
Disney+ to serwis streamingowy, będący domem dla filmów i programów Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic oraz Star.
Standardowa subskrypcja pakietu z serwisem Disney+ oferuje wiele możliwości:
- dostęp do oryginalnych produkcji, filmowe hity, klasyczne produkcje, seriale, filmy krótkometrażowe oraz inspirujące reportaże
- nieograniczona liczba pobrań na 10 urządzeniach i możliwość ustawienia 7 profili
- jakość 4K UHD z Dolby Vision i Dolby Atmos na kompatybilnych urządzeniach
- zaawansowana kontrola rodzicielska z możliwością utworzenia profili dla dzieci
- możliwość oglądania na 4 ekranach jednocześnie
- wirtualne wspólne oglądanie z maksymalnie 5 osobami dzięki funkcji Groupwatch
Szczegółowe informacje dotyczące działania aplikacji Disney+ znajdziesz na stronie serwisu Disney+ help.disneyplus.com
-
14 czerwca br., w dniu premiery w Polsce, usługa Disney+ pojawi się w ofertach Netii.
-
Nowi i obecni klienci Netii będą mogli korzystać z atrakcyjnych ofert łączonych z Disney+, które zapewnią całej rodzinie dostęp do najlepszej rozrywki w jednym miejscu.
-
Tak, możesz skorzystać z oferty firmy Netia oraz zachować swoją historię oglądania i listę ulubionych. Nie musisz kasować Twojego obecnego konta w serwisie Disney+. Musisz po prostu użyć danych logowania do Disney+, z których zazwyczaj korzystasz (adres e-mail, hasło) w trakcie aktywacji Twojego konta przez Netię. Twoja istniejąca subskrypcja zostanie automatycznie wstrzymana na tak długo, jak długo będziesz abonentem Disney+ za pośrednictwem Netii, a opłaty będę naliczane przez Netię po aktywacji Twojej subskrypcji. W przypadku, gdy posiadasz subskrypcję Disney+ rozliczaną przez strony trzecie, takie jak Google lub Apple, będziesz musiał samodzielnie zarządzać taką subskrypcją. Więcej informacji można znaleźć w niniejszym dokumencie pomocy Disney+ lub na stronie help.disneyplus.com.
-
Możesz również kupić subskrypcję bezpośrednio od Disney+ na stronie www.disneyplus.com.
-
Disney+ ma coś dla każdego, w dowolnym nastroju, a wszystko dostępne w jednym miejscu. Rozrywka od Disneya, Pixara, Marvela, Star Wars, National Geographic oraz Star.
Oglądaj najnowsze produkcje, oryginalne seriale i filmy, klasyczne i starsze produkcje i wiele innych. Odtwarzaj w sieci i ściągaj oryginalne produkcje takie jak seriale Loki, To nie wypanda czy Księga Boba Fetta, oraz uwielbiane przez widzów Encanto, The Simpsons i The Walking Dead.
Odkryj uwielbiane filmy Disneya, takie jak Kopciuszek czy Mała Syrenka; współczesne klasyki takie jak Moana i Kraina Lodu; oraz nowe wersje Króla Lwa, Mulan i wiele innych. Plus, setki seriali, filmów krótkometrażowych i odcinków specjalnych na kanale Disney Channel, w tym Fineasz i Ferb i Kacze opowieści, oraz kino familijne takie jak Kevin sam w domu lub Zakonnica w przebraniu.
Zanurz się w uniwersum Marvel Cinematic dzięki takim filmom jak Kapitan Marvel, Czarna Pantera czy Strażnicy Galaktyki.
Jeżeli wolisz raczej Gwiezdne Wojny, możesz ponownie przeżyć sagę Skywalkera oglądając odcinki od 1 do 9 Gwiezdnych Wojen lub serial oryginalny Disney+ - The Mandalorian, jak również pełną kolekcję animowanego serialu Gwiezdne Wojny: Wojny Klonów.
Inne nasze ulubione produkcje obejmują tytuły National Geographic, nagrodzony Nagrodą Akademii® Free Solo: ekstremalna wspinaczka i Świat według Jeffa Goldbluma, oraz Gdzie jest Dory, Avatar i Epoka Lodowcowa ze studia Pixar. -
W ciągu 24 godzin od zakupu dostępu do usługi za pośrednictwem Netii, otrzymasz wiadomość powitalną zawierającą informacje na temat serwisu Disney+ wraz z instrukcją rejestracji. Wiadomość powitalna będzie zawierać link aktywacyjny, który pozwoli Ci na dokończenie procesu aktywacji. Proces jest prosty i można zrealizować go w kilku krokach opisanych na ekranie.
Wiadomość e-mail będzie również zawierać Twój unikalny numer użytkownika serwisu Disney+ — prosimy zachować go do użytku w przyszłości w razie konieczności. -
Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Netii.
-
Aby rozpocząć oglądanie, wystarczy zalogować sią za pośrednictwem przeglądarki internetowej do serwisu na stronie www.disneyplus.com, lub pobrać aplikację Disney+ ze sklepu Google Play, iOS, lub sklepów internetowych wybranych producentów urządzeń smart TV i innych urządzeń.
-
Disney+ jest kompatybilny z urządzeniami mobilnymi, przeglądarkami internetowymi, konsolami do gier oraz smart TV. Pełna lista obsługiwanych urządzeń znajduje się na stronie help.disneyplus.com.
-
Serwis umożliwia oglądanie na 4 ekranach jednocześnie, na obsługiwanych urządzeniach.
-
Serwis Disney+ zapewnia możliwość ustawienia aż 7 profili.
-
Dzięki intuicyjnej kontroli rodzicielskiej, serwis pozwala zadbać o bezpieczeństwo nawet najmłodszych użytkowników. Po utworzeniu Twojego konta będziesz mógł skonfigurować ustawienia kontroli rodzicielskiej.
-
Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Netii. Nasz personel postara się ponownie wysłać wiadomość z linkiem aktywacyjnym lub poinformuje Cię o możliwych sposobach ponownego otrzymania takiego linku. Możesz również zalogować się do serwisu online Netia Online i poszukać zakładki Disney+, gdzie znajdziesz link do dedykowanej strony rejestracji.
-
Prosimy o kontakt z Disney+ poprzez stronę help.disneyplus.com w celu uzyskania wsparcia w zakresie wszelkich kwestii związanych z logowaniem do konta Disney+.
-
Disney+ odpowiada za wsparcie techniczne swoich produktów. Pomoc można uzyskać na stronie www.help.disneyplus.com, klikając na przycisk „Zadzwoń do nas”, aby skontaktować się telefonicznie z naszym działem obsługi klienta.
-
Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Netii.
-
Prosimy o kontakt z Disney+ poprzez stronę help.disneyplus.com, w celu uzyskania wsparcia w zakresie konfiguracji lub modyfikacji dowolnego profilu w serwisie Disney+ lub przejść do sekcji ‘moje konto’ na Disney+.
-
Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Netii.
Nasz personel postara się ponownie wysłać wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Możesz również zalogować się do serwisu online Netia Online i poszukać zakładki Disney+, gdzie znajdziesz link do dedykowanej strony internetowej rejestracji. -
W przypadku jakichkolwiek problemów z korzystaniem z aplikacji Disney+, prosimy o kontakt z Disney+ przez stronę help.disneyplus.com w celu uzyskania wsparcia.
-
Po aktywacji usługi otrzymasz link aktywacyjny do zakończenia procesu rejestracji. Link jest ważny przez 30 dni.
-
Opłata będzie dodawana do abonamentu, który opłacasz u Twojego operatora Netia.
-
Prosimy o kontakt z Disney+ przez stronę help.disneyplus.com w celu uzyskania wsparcia w zakresie zarządzania Twoją subskrypcją.
Przy wyborze wariantu usługi Internetowej wraz z dostępem do Disney+ dostęp ten jest integralną częścią usługi internetowej przez cały okres jej trwania. Brak aktywacji lub korzystania z Disney+ nie powoduje zmiany miesięcznej opłaty abonamentowej za Internet w wariancie z dostępem do Disney+. Szczegóły w regulaminach na netia.pl.
Przy równoczesnym zakupie Usługi Internetowej wraz z Usługą Telewizyjną oraz Usługą Mobilną z przeniesieniem numeru abonent otrzymuje na 24 miesiące rabat w wysokości 15 zł w stosunku do ceny Usługi Internetowej wraz z dostępem do Disney+. Ze szczegółami dotyczącymi dostępu do serwisu Disney+ oraz regulaminem serwisu można zapoznać się bezpośrednio na stronach dostawcy www.disneyplus.com
Aplikacja Disney+ jest obecnie dostępna na dekoderach obsługujących technologię 4K. Operator nie gwarantuje dostępności aplikacji Disney+ na dekoderach.
Zostaw numer telefonu, zadzwonimy
Porozmawiaj z naszym konsultantem i dowiedz się więcej o ofercie
Administratorem danych osobowych jest Netia S.A. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody, w celu obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
Informacja Netia S.A. o przetwarzaniu danych osobowych osób zainteresowanych usługami i produktami Netia S.A./podmiotów trzecich współpracujących z Netia S.A.
-
-
Kto będzie przetwarzał dane osobowe i jak się z nim skontaktować
- 1. Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO"). Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować telefonicznie do Działu Obsługi Klienta (tel. 801802803, 227111111 lub z tel. kom. 793800300), pisemnie na adres: Netia S.A. – Dział Obsługi Reklamacji, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105, jeśli jesteś naszym klientem elektronicznie poprzez formularz na stronie Netia Online, a także pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie sprzedaży (obsługi).
- 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie na adres iod@netia.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych".
-
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
- 3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne aby Netia S.A. mogła przedstawić osobie zainteresowanej ofertę lub informację dotyczącą usług i produktów Netia S.A. lub innych podmiotów.
- 4. Dane osobowe są przetwarzane:
I. w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
II. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Netia S.A. lub strony trzeciej, takich jak obsługa procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługa postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
III. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
-
Komu dane osobowe będą przekazywane
- 5. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym administratorowi usługi niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne, innym podwykonawcom w zakresie obsługi klienta, marketingu, podmiotom uprawionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Cyfrowy Polsat.
- 6. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdy państwa/organizacje te na podstawie decyzji Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające adekwatny stopień ochrony danych osobowych do stopnia ochrony obowiązującego na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń, które mogą polegać na skorzystaniu z wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub klauzul umownych dopuszczonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a ich kopie można uzyskać na wniosek złożony w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
-
Jak długo dane osobowe będą przetwarzane
- 7. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji celu określonego w zgodzie lub do momentu cofnięcia zgody, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych.
-
Jakie prawa przysługują w odniesieniu do danych osobowych
- 8. Przysługuje Pani/Panu prawo sprostowania danych, dostępu do danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych dostarczonych administratorowi.
- 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu administratora lub podmiotu trzeciego, w tym profilowania, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
- 10. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które nastąpiło przed wycofaniem zgody.
- 11. Powyższe żądania i oświadczenia należy składać w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
-
Gdzie można złożyć skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych
- 12. Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych można złożyć do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Do przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisów i portali internetowych ma zastosowanie Polityka Prywatności.
Dziękujemy
Nasz konsultant wkrótce skontaktuje się z Tobą
w celu przedstawienia odpowiedniej oferty