08 marca 2022
Najczęściej zadawane pytania
Czy na dekoderach Netii dostępny jest serwis HBO MAX?
Nie, dostawca nie zapewnił nowej aplikacji na to urządzenie. Z treści oferowanych przez HBO MAX możesz w dalszym ciągu korzystać na urządzeniach mobilnych, stronie www.hbomax.com, Smart TV, Apple TV 4K, Google Chromecast oraz na wybranych konsolach do gier.
Jaki jest limit urządzeń w serwisie HBO MAX?
Serwis HBO MAX nie posiada limitu urządzeń.
Na ilu urządzeniach jednocześnie mogę oglądać materiały w HBO MAX?
Materiały mogą być odtwarzane jednocześnie na 3 różnych urządzeniach.
Byłem dotychczas zarejestrowany w HBO GO. Co powinienem teraz zrobić żeby móc korzystać z serwisu HBO MAX?
W takim przypadku należy zalogować się do HBO MAX wykorzystując te same dane do logowania co w przypadku dotychczasowego serwisu HBO GO.
Korzystałem z serwisu HBO GO tylko na dekoderze Netii, ale nie jest on już dostępny. Co powinienem zrobić żeby korzystać z serwisu HBO MAX?
W takiej sytuacji należy przeprowadzić ponowny proces rejestracji na stronie www.hbomax.com bądź na urządzeniu mobilnym po zainstalowaniu aplikacji HBO MAX.
W przypadku, gdy nie posiadasz danych do rejestracji skontaktuj się z infolinią Netii pod numerem 801 802 803 w celu ich uzyskania.
Gdzie znajdę dodatkowe informacje dotyczące serwisu HBO MAX?
Więcej informacji związanych z serwisem HBO MAX znajdziesz pod linkiem https://help.hbomax.com/pl