09 maja 2022
HBO Max vs HBO GO – czym się różnią?
8 marca 2022 roku w Polsce oraz 15 innych państwach europejskich zaczął działać serwis HBO Max – amerykańska platforma strumieniowa wideo na życzenie (VOD). Zastąpiła ona dotychczasową usługę HBO GO, której każdy użytkownik został automatycznie przeniesiony na nową platformę. Przedstawiamy zestawienie najważniejszych różnic pomiędzy HBO Max vs HBO GO.
HBO GO vs HBO Max
Dotychczasowa usługa działająca pod nazwą HBO GO zapewniała dostęp do wielu materiałów video w wysokiej jakości i była w Polsce jedną z najpopularniejszych platform streamingowych VOD. HBO Max to jej udoskonalona wersja, odpowiadająca na współczesne trendy technologiczne i zmieniające się potrzeby użytkowników.
Jeszcze wyższa jakość transmisji
Materiały udostępniane w serwisie HBO GO można było oglądać w wysokiej jakości obrazu Full HD (1080p) oraz dźwięku stereo. HBO Max to spory krok naprzód, ponieważ wybrane treści są publikowane w nowoczesnym standardzie obrazu 4K Ultra HD. Zapewnia to jeszcze lepsze wrażenia wizualne podczas domowych seansów filmowych. Jednocześnie różnica między HBO GO a HBO Max polega na obsłudze najnowszych technologii dźwięku przestrzennego i obiektowego – Dolby Atmos i Dolby Vision. Dzięki temu widz może poczuć się niemal jak w kinie.
Odświeżona aplikacja
W zestawieniu HBO Max vs HBO GO nowszy serwis wypada lepiej również pod względem wyglądu i funkcjonalności aplikacji. Jest ona prostsza w obsłudze, czytelniejsza, szybciej działa, a także umożliwia intuicyjne odnajdywanie materiałów, np. za pomocą wbudowanej wyszukiwarki. Uwagę przyciąga również odświeżona, przyjemna dla oka kolorystyka, a także zestawy rekomendowanych treści. Bardziej intuicyjne niż w poprzedniej wersji serwisu jest zarazem odtwarzanie filmów – służy do tego minimalistyczny interfejs.
Więcej treści do oglądania
Platforma HBO GO zapewniała dostęp do tysięcy materiałów video, w tym filmów, seriali i bajek dla dzieci. Użytkownicy serwisu HBO Max mogą korzystać na życzenie z tych samych treści, a także wielu nowych nagrań. Uzyskują zarazem dostęp do transmisji na żywo z kanałów HBO1, HBO2 i HBO3. Do biblioteki HBO Max dodawane są nie tylko oryginalne produkcje HBO, lecz także m.in.:
- Cartoon Network,
- Warner Bros,
- Warner Television,
- DC Entertainment,
- The CW,
- TCM,
- TNT,
- Studio Ghibli,
- Adult Swim.
Korzystniejsza oferta
Cena subskrypcji pomiędzy HBO GO a HBO Max różni się tylko w nieznacznym stopniu. Sprawia to, że nowa usługa jest korzystniejsza dla użytkowników, ponieważ zyskują oni wiele nowych możliwości, w tym lepszą jakość materiałów, dodatkowe funkcjonalności oraz bardziej intuicyjną aplikację.
Więcej kinowych nowości
Kolejna różnica między HBO GO a HBO Max wiąże się z tym, że nowa platforma zapewnia dostęp do większej liczby nowości kinowych. Tytuły wytwórni Warner Bros będą dostępne już 45 dni od premiery. Zarazem serwis HBO Max uzyskał pierwszeństwo w dystrybucji najnowszych odcinków seriali, które dotychczas były emitowane na innych platformach.
Obsługa na większej liczbie urządzeń
Materiały dostępne w serwisie HBO Max można odtwarzać na dowolnej liczbie urządzeń – istnieje jedynie limit obsługi na maksymalnie trzech różnych urządzeniach jednocześnie w ramach jednego konta. Aplikacja może być używana m.in. na:
- komputerze,
- smartfonie,
- telewizorze Smart TV,
- tablecie,
- konsolach do gier PS4, Xbox One i Xbox Series X/S.
Możliwość tworzenia profilu dostępu
W usłudze HBO Max pojawiła się niedostępna na platformie HBO GO funkcja tworzenia do pięciu profili z ręcznie dobieranymi treściami. Pozwala to ograniczyć dzieciom dostęp do niewłaściwych dla nich materiałów, np. zawierających sceny przemocy, erotykę czy wulgaryzmy.
HBO dostępne w pakiecie Dla Kinomaniaka
Dostęp do platformy HBO Max oraz wszystkich stacji HBO (HBO1, HBO2 i HBO3) można uzyskać w naszym pakiecie telewizji z internetem Dla Kinomaniaka. Oferta obejmuje także – w zależności od wybranego wariantu – 99 (65 HD) lub 187 (121 HD) kanałów telewizyjnych. Klient otrzymuje w cenie abonamentu nowoczesny dekoder Evobox 4K, router Wi-Fi, a także dostęp do usługi szybkiego internetu światłowodowego o prędkości 300 Mb/s, 600 Mb/s lub 1 Gb/s.
Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Jeśli chce Pan/i żebyśmy się skontaktowali w sprawie produktów i usług Netii, proszę zostawić swój numer telefonu
Administratorem danych osobowych jest Netia S.A. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody, w celu obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
Informacja Netia S.A. o przetwarzaniu danych osobowych osób zainteresowanych usługami i produktami Netia S.A./podmiotów trzecich współpracujących z Netia S.A.
-
-
Kto będzie przetwarzał dane osobowe i jak się z nim skontaktować
- 1. Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO"). Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować telefonicznie do Działu Obsługi Klienta (tel. 801802803, 227111111 lub z tel. kom. 793800300), pisemnie na adres: Netia S.A. – Dział Obsługi Reklamacji, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105, jeśli jesteś naszym klientem elektronicznie poprzez formularz na stronie Netia Online, a także pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie sprzedaży (obsługi).
- 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie na adres iod@netia.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych".
-
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
- 3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne aby Netia S.A. mogła przedstawić osobie zainteresowanej ofertę lub informację dotyczącą usług i produktów Netia S.A. lub innych podmiotów.
- 4. Dane osobowe są przetwarzane:
I. w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
II. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Netia S.A. lub strony trzeciej, takich jak obsługa procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługa postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
III. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
-
Komu dane osobowe będą przekazywane
- 5. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym administratorowi usługi niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne, innym podwykonawcom w zakresie obsługi klienta, marketingu, podmiotom uprawionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Cyfrowy Polsat.
- 6. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdy państwa/organizacje te na podstawie decyzji Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające adekwatny stopień ochrony danych osobowych do stopnia ochrony obowiązującego na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń, które mogą polegać na skorzystaniu z wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub klauzul umownych dopuszczonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a ich kopie można uzyskać na wniosek złożony w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
-
Jak długo dane osobowe będą przetwarzane
- 7. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji celu określonego w zgodzie lub do momentu cofnięcia zgody, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych.
-
Jakie prawa przysługują w odniesieniu do danych osobowych
- 8. Przysługuje Pani/Panu prawo sprostowania danych, dostępu do danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych dostarczonych administratorowi.
- 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu administratora lub podmiotu trzeciego, w tym profilowania, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
- 10. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które nastąpiło przed wycofaniem zgody.
- 11. Powyższe żądania i oświadczenia należy składać w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
-
Gdzie można złożyć skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych
- 12. Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych można złożyć do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Do przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisów i portali internetowych ma zastosowanie Polityka Prywatności.
Preferujesz inne formy kontaktu?
Dziękujemy
Nasz konsultant wkrótce skontaktuje się z Tobą
w celu przedstawienia odpowiedniej oferty