03 lipca 2024
Max vs HBO Max – czym się różnią?
Max to odświeżona wersja serwisu streamingowego HBO Max. Nowa platforma wytwórni Warner Bros. Discovery miała swoją premierę 23 maja 2023 roku w Stanach Zjednoczonych. Obecnie mogą z niej korzystać mieszkańcy 65 krajów, w tym Polski – od 11 czerwca 2024 roku. Poznaj różnice, jakie występują między Max a HBO Max.
Max a HBO Max – podobieństwa
Zacznijmy od wskazania najważniejszych podobieństw między Max a HBO Max. Zarówno najnowsza, jak i poprzednia wersja platformy są dostępne dla klientów w rocznej oraz miesięcznej subskrypcji. Już użytkownicy HBO Max mogli oglądać niektóre filmy w technologii 4K oraz dźwięku przestrzennego Dolby Atmos.
Wspólnymi zaletami HBO Max oraz Max są także:
- możliwość odtwarzania materiałów na różnych urządzeniach (m.in. telewizorze Smart TV, konsoli do gier, smartfonie, tablecie czy komputerze),
- dostęp do kinowych nowości i oryginalnych produkcji HBO,
- obsługa z poziomu intuicyjnej aplikacji,
- możliwość oglądania kanałów z pakietu HBO: HBO 1, HBO 2 i HBO 3.
Max vs HBO Max – różnice
Najnowsza odsłona serwisu VOD koncernu Warner Bros. Discovery jest pod pewnymi względami ulepszona w porównaniu do poprzedniej wersji. Sprawdź, czym dokładnie różni się platforma Max od HBO Max.
Max a HBO Max – różnica pierwsza: znacznie więcej treści
Kluczowa różnica między Max a HBO Max wiąże się z tym, że Max zapewnia dostęp do znacznie bardziej rozbudowanej biblioteki treści – już od pierwszego dnia widzowie mają do dyspozycji aż 27 tysięcy godzin rozrywki. Platforma HBO Max skupiała się głównie na filmach i serialach, w tym zwłaszcza oryginalnych produkcjach HBO.
Max oferuje zdecydowanie więcej kinowych nowości, dokumentów, seriali kryminalnych, a także programów familijnych, rozrywkowych, edukacyjnych, informacyjnych czy kulinarnych. Nowa platforma kładzie też większy nacisk na polskie produkcje – widzowie mogą zobaczyć m.in. serial „Skazana”, „Odwilż” czy „Przesmyk”.
Max vs HBO Max – różnica druga: transmisje z wydarzeń sportowych
Ważną różnicą między Max a HBO Max jest dostęp do transmisji z krajowych i międzynarodowych wydarzeń sportowych. Każdy użytkownik platformy – bez względu na wykupiony pakiet – będzie mógł oglądać wszystkie zmagania z Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024. Widzowie mogą także emocjonować się rywalizacją piłkarzy ręcznych, skoczków narciarskich, żużlowców, kierowców rajdowych czy tenisistów.
Max a HBO Max – różnica trzecia: jeszcze lepsza aplikacja
Aplikacja Max ma czytelniejszy i bardziej intuicyjny interfejs niż jej poprzednia wersja. Dzięki temu łatwiej można wyszukiwać interesujące treści. Produkcje znajdują się w wyróżnionych zakładkach – np. „TVN”, „Filmy”, „Seriale”, „Wielkie hity filmowe”, „Sport” czy „Oryginalne produkcje HBO”.
Max vs HBO Max – różnica czwarta: więcej filmów i seriali w jakości 4K
Biblioteka Max będzie znacznie bogatsza niż HBO Max pod względem treści w standardzie 4K UHD. Pozwoli to doświadczać jeszcze bardziej emocjonujących i realistycznych wrażeń podczas oglądania filmów, seriali oraz pozostałych materiałów.
Max a HBO Max – różnica piąta: dostęp do usługi Player
W serwisie Max znajduje się usługa Player – użytkownik może więc oglądać treści z obu serwisów w ramach jednego abonamentu.
Max vs HBO Max – różnica szósta: jeszcze więcej urządzeń
HBO Max pozwalał oglądać treści maksymalnie na 3 urządzeniach jednocześnie. W serwisie Max obejrzysz materiały w tym samym czasie nawet na 4 sprzętach – umożliwia to pakiet Premium.
Max a HBO Max – różnica siódma: większy limit pobierania
Użytkownicy platformy HBO Max mogli pobrać maksymalnie 30 materiałów. Max w pakiecie Premium zwiększa ten limit nawet do 100 pobrań.
Max vs HBO Max – różnica ósma: dodatkowy pakiet kanałów
Każdy użytkownik serwisu Max może oglądać programy na kanale TVN. W pakietach Standard i Premium dodatkowo znajdują się stacje HBO, HBO 2 i HBO 3. Oprócz tego można wykupić pakiet „Kanały TV i Sport”, który rozszerza ofertę o kolejne 25 kanałów, w tym:
- TVN 24, TVN, TVN Style czy TVN Turbo,
- Eurosport i Eurosport 2,
- Cartoon Network,
- Discovery Channel, Discovery Life, Discovery Historia czy Discovery Science.
- Food Network.
Max a HBO GO – czym się różnią?
Jeszcze więcej różnic występuje między serwisem Max a HBO GO – wersją, która poprzedzała HBO Max. Pozwalała oglądać treści co najwyżej w jakości Full HD. Oferowała też dostęp do zdecydowanie mniej rozbudowanej bazy materiałów VOD – głównie produkcji HBO, a użytkownicy nie mieli w pakiecie kanałów telewizyjnych. Sporą przewagą Max nad HBO jest także wyraźnie prostsza w obsłudze, bardziej funkcjonalna i bardziej intuicyjna aplikacja.
Zamów usługę telewizji Dla Kinomaniaka i korzystaj z platformy Max
Chcesz mieć dostęp do serwisu Max? Zapewnimy Ci go w cenie abonamentu, jeśli wybierzesz pakiet telewizyjny Dla Kinomaniaka z naszej oferty. Skorzystasz też bez dodatkowych opłat z nowoczesnego dekodera EVOBOX 4K. Dodatkowo możesz zamówić usługę Giganagrywarki, która zapewnia do 1500 godzin nagrań i 120 dni przechowywania treści. Jeśli zależy Ci na dźwięku przestrzenym, dobierz dodatkowo Soundbox 4K.
W cenie pakietu Dla Kinomaniaka zapewnimy Ci także dostęp do szybkiego internetu światłowodowego o prędkości 300 Mb/s, 600 Mb/s, 1 Gb/s lub nawet do 2 Gb/s jednocześnie na wszystkich urządzeniach w sieci domowej!
Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Jeśli chce Pan/i żebyśmy się skontaktowali w sprawie produktów i usług Netii, proszę zostawić swój numer telefonu
Administratorem danych osobowych jest Netia S.A. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody, w celu obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
Informacja Netia S.A. o przetwarzaniu danych osobowych osób zainteresowanych usługami i produktami Netia S.A./podmiotów trzecich współpracujących z Netia S.A.
-
-
Kto będzie przetwarzał dane osobowe i jak się z nim skontaktować
- 1. Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO"). Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować telefonicznie do Działu Obsługi Klienta (tel. 801802803, 227111111 lub z tel. kom. 793800300), pisemnie na adres: Netia S.A. – Dział Obsługi Reklamacji, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105, jeśli jesteś naszym klientem elektronicznie poprzez formularz na stronie Netia Online, a także pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie sprzedaży (obsługi).
- 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie na adres iod@netia.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych".
-
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
- 3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne aby Netia S.A. mogła przedstawić osobie zainteresowanej ofertę lub informację dotyczącą usług i produktów Netia S.A. lub innych podmiotów.
- 4. Dane osobowe są przetwarzane:
I. w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
II. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Netia S.A. lub strony trzeciej, takich jak obsługa procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługa postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
III. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
-
Komu dane osobowe będą przekazywane
- 5. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym administratorowi usługi niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne, innym podwykonawcom w zakresie obsługi klienta, marketingu, podmiotom uprawionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Cyfrowy Polsat.
- 6. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdy państwa/organizacje te na podstawie decyzji Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające adekwatny stopień ochrony danych osobowych do stopnia ochrony obowiązującego na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń, które mogą polegać na skorzystaniu z wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub klauzul umownych dopuszczonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a ich kopie można uzyskać na wniosek złożony w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
-
Jak długo dane osobowe będą przetwarzane
- 7. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji celu określonego w zgodzie lub do momentu cofnięcia zgody, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych.
-
Jakie prawa przysługują w odniesieniu do danych osobowych
- 8. Przysługuje Pani/Panu prawo sprostowania danych, dostępu do danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych dostarczonych administratorowi.
- 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu administratora lub podmiotu trzeciego, w tym profilowania, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
- 10. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które nastąpiło przed wycofaniem zgody.
- 11. Powyższe żądania i oświadczenia należy składać w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
-
Gdzie można złożyć skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych
- 12. Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych można złożyć do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Do przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisów i portali internetowych ma zastosowanie Polityka Prywatności.
Preferujesz inne formy kontaktu?
Dziękujemy
Nasz konsultant wkrótce skontaktuje się z Tobą
w celu przedstawienia odpowiedniej oferty