12 czerwca 2024
Netia z Gwiazdą Jakości Obsługi 2024 i godłem Konsumenckiego Lidera Jakości
Nasze starania o to, aby wszyscy klienci i klientki mogli cieszyć się usługami jak najlepszej jakości, zostały po raz kolejny docenione – nie tylko przez ekspertów z branży, ale przede wszystkim samych konsumentów. Tym razem wśród wyróżnień dla Netii znalazła się Gwiazda Jakości Obsługi 2024 oraz godło Konsumenckiego Lidera Jakości. Nagrody są efektem wytężonej pracy oraz wsłuchiwania się w potrzeby klienta – czyli twoje!
Konsumencki Lider Jakości – co wzbudziło uznanie klientów?
Satysfakcja klienta to jeden z największych priorytetów Netii. W ostatnim czasie na naszej półce pojawiły się dwa kolejne trofea, które podpowiadają nam, że jest to słuszny kierunek! Konsumenci docenili w ogólnopolskich badaniach takie usługi Netii jak internet światłowodowy, pakiety internetu i telewizji oraz internet mobilny (np. Netia Mobile 5G o większej prędkości przesyłania danych i stabilnym połączeniu).
Jednym z badań była 13. edycja ogólnopolskiego programu Konsumencki Lider Jakości, który wyłania marki wyróżniające się najwyższą jakością usług. Badania ilościowe i jakościowe są w nim prowadzone na próbie złożonej z ponad 15 tysięcy konsumentów. Mogliśmy poznać ich opinię na temat ceny usług, dostępności, elastyczności oferty, a przede wszystkim – jakości obsługi.
Netia otrzymała godło Konsumenckiego Lidera jakości w kategorii „Pakiety multimedialne”. Zadowolenie z naszych usług wyraziło aż 83% badanych, co uplasowało nas w rankingu najlepiej ocenianych firm znacznie wyżej niż konkurencyjne marki, takie jak UPC i Vectra. Netia jest kojarzona przez klientów z szybkim internetem, atrakcyjnymi promocjami i super ofertami. Badane osoby wskazały także, że:
- pakiety telewizyjne Netii oferują wiele kanałów w dobrej cenie,
- nasza oferta jest elastyczna i można ją łatwo dopasować do swoich potrzeb,
- Netia oferuje szybki internet, dzięki któremu rozgrywki online przebiegają sprawniej i przyjemniej.
Nasza marka cieszyła się w badaniu nie tylko sporą rozpoznawalnością, ale też najwyższym odsetkiem osób polecających usługi. Duży wpływ na taki wynik badania mogła mieć rozpoczęta w zeszłym roku sprzedaż urządzeń mobilnych (m.in. smartfonów, tabletów, smartwatchów i laptopów) w przystępnych ratach. Regularnie wprowadzamy także nowości, które znacząco polepszają doświadczenie klienta, np. dekoder 4K z wbudowanym soundbarem i doskonałym dźwiękiem jakości Dolby Atmos.
Gwiazda Jakości Obsługi – po raz kolejny w rękach Netii
To nie koniec wyróżnień. Kolejny raz zostaliśmy mianowani Gwiazdą Jakości Obsługi w kategorii „Usługi abonamentowe” – w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi. To największe w Polsce badanie satysfakcji konsumentów, organizowane co roku od prawie dwóch dekad. Uwzględniono w nim ponad 40 tysięcy firm z około 200 różnych branż. Spośród nich wybierane są te, które cieszą się najlepszą opinią wśród konsumentów.
Ocenie jakości obsługi podlegało wiele aspektów, od czystości i wystroju salonów stacjonarnych, po intuicyjną stronę internetową. W badaniu oceniono również kompetencje pracowników – nie tylko ich wiedzę i umiejętności twarde, ale i życzliwość czy empatię – a także ceny usług oraz czas obsługi. Warto zaznaczyć, że tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi nie jest przyznawany przez jury złożone specjalistów, lecz samych konsumentów – to oni nominują firmy i głosują na nie na portalu jakoscobslugi.pl.
Na uroczystej gali, która odbyła się 23 maja w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu, godło dla naszej marki odebrał Tomasz Dakowski – Dyrektor Generalny Obszaru B2C. Według autorów badania „wskaźnik jakości obsługi dla Netii utrzymuje się na ponadprzeciętnym poziomie”. Tytuł ten jest dla nas nobilitujący i mobilizujący do dalszej pracy, gdyż wśród laureatów znalazły się doskonale znane i cenione również przez nas marki, stawiające na najwyższy standard obsługi. Warto uczyć się od najlepszych!
Dziękujemy za zaufanie i docenienie naszych usług!
Gwiazda Jakości Obsługi i Konsumencki Lider Jakości to certyfikaty rozpoznawalne przez miliony Polaków – Netia nie otrzymałaby ich bez zaangażowania oraz lojalności klientów i klientek. Liczymy się z wszystkimi opiniami, nie tylko pozytywnymi. Z tych negatywnych wyciągamy odpowiednią lekcję i zmieniamy nasze usługi tak, aby lepiej odpowiadać na twoje potrzeby. Zdobyte przez Netię tytuły to najlepszy dowód na to, że warto nieustannie podwyższać sobie poprzeczkę. Serdecznie dziękujemy za twoje uznanie i zaufanie!
Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Jeśli chce Pan/i żebyśmy się skontaktowali w sprawie produktów i usług Netii, proszę zostawić swój numer telefonu
Administratorem danych osobowych jest Netia S.A. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody, w celu obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
Informacja Netia S.A. o przetwarzaniu danych osobowych osób zainteresowanych usługami i produktami Netia S.A./podmiotów trzecich współpracujących z Netia S.A.
-
-
Kto będzie przetwarzał dane osobowe i jak się z nim skontaktować
- 1. Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO"). Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować telefonicznie do Działu Obsługi Klienta (tel. 801802803, 227111111 lub z tel. kom. 793800300), pisemnie na adres: Netia S.A. – Dział Obsługi Reklamacji, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105, jeśli jesteś naszym klientem elektronicznie poprzez formularz na stronie Netia Online, a także pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie sprzedaży (obsługi).
- 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie na adres iod@netia.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych".
-
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
- 3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne aby Netia S.A. mogła przedstawić osobie zainteresowanej ofertę lub informację dotyczącą usług i produktów Netia S.A. lub innych podmiotów.
- 4. Dane osobowe są przetwarzane:
I. w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
II. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Netia S.A. lub strony trzeciej, takich jak obsługa procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługa postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
III. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
-
Komu dane osobowe będą przekazywane
- 5. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym administratorowi usługi niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne, innym podwykonawcom w zakresie obsługi klienta, marketingu, podmiotom uprawionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Cyfrowy Polsat.
- 6. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdy państwa/organizacje te na podstawie decyzji Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające adekwatny stopień ochrony danych osobowych do stopnia ochrony obowiązującego na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń, które mogą polegać na skorzystaniu z wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub klauzul umownych dopuszczonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a ich kopie można uzyskać na wniosek złożony w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
-
Jak długo dane osobowe będą przetwarzane
- 7. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji celu określonego w zgodzie lub do momentu cofnięcia zgody, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych.
-
Jakie prawa przysługują w odniesieniu do danych osobowych
- 8. Przysługuje Pani/Panu prawo sprostowania danych, dostępu do danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych dostarczonych administratorowi.
- 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu administratora lub podmiotu trzeciego, w tym profilowania, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
- 10. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które nastąpiło przed wycofaniem zgody.
- 11. Powyższe żądania i oświadczenia należy składać w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
-
Gdzie można złożyć skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych
- 12. Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych można złożyć do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Do przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisów i portali internetowych ma zastosowanie Polityka Prywatności.
Preferujesz inne formy kontaktu?
Dziękujemy
Nasz konsultant wkrótce skontaktuje się z Tobą
w celu przedstawienia odpowiedniej oferty