26 września 2024
Telefon z dobrą baterią – jaki smartfon wybrać?
Telefon z dobrą baterią gwarantuje korzystanie z urządzenia przez wiele godzin – zarówno do rozmów, wysyłania wiadomości, jak i obsługi nowoczesnych aplikacji. Sprawdź przykładowe modele, które warto wybrać i dowiedz się, na jakie parametry zwracać uwagę.
Smartfon z dobrą baterią – czyli jaki?
Na dobrą baterię wskazuje przede wszystkim jej duża pojemność. Niektóre pancerne modele telefonów mają akumulatory nawet o pojemności kilkunastu mAh. Są przeznaczone dla osób, które długotrwale pracują w terenie, bez możliwości ładowania urządzania. Takie modele cechują się jednak dużym ciężarem oraz przeciętnymi pozostałymi parametrami.
Większości użytkownikom nie jest potrzebny smartfon z najlepszą baterią – wystarczy, żeby była dobra. Można ją za taką uznać, jeśli ma pojemność powyżej 4000 mAh. Niektóre telefony (np. marki Apple) zapewniają jednak długą pracę na jednym naładowaniu pomimo mniej pojemnej baterii – dzięki odpowiedniej optymalizacji urządzenia. Warto zwrócić uwagę, czy smartfon jest wyposażony w nowoczesne systemy zarządzania baterią i oszczędzania energii. Istotne jest także to, czy dany model obsługuje szybkie ładowanie.
Na naszym blogu znajdziesz praktyczne porady, jak oszczędzać baterię w telefonie, jak ładować telefon i co zrobić, jeśli smartfon się nie ładuje.
Co jeszcze wziąć pod uwagę przy zakupie?
Pojemna i wydajna bateria to jeszcze nie wszystko. Warto sprawdzić także pozostałe kluczowe parametry i funkcje, w tym:
- wielkość pamięci wewnętrznej oraz RAM,
- procesor – istotna jest zwłaszcza liczba rdzeni,
- wgrany system operacyjny,
- aparat,
- wielkość wyświetlacza,
- wagę urządzenia,
- rozdzielczość ekranu,
- obsługę sieci 5G i technologii NFC,
- dostępne funkcje odblokowywania telefonu.
Jaki telefon z dobrą baterią wybrać? Przykładowe modele warte polecenia
Nie wiesz, jaki smartfon z dobrą baterią będzie dla Ciebie odpowiedni? Sprawdź listę pięciu modeli, które warto wziąć pod uwagę, aby uniknąć potrzeby częstego ładowania, a zarazem zapewnić sobie wiele możliwości rozrywki i komunikacji na wysokim poziomie.
1. Huawei Pura 70 Pro
Ten telefon marki Huawei ma wydajną baterię o pojemności 5050 mAh z funkcją superszybkiego (100 W) i bezprzewodowego ładowania (80 W). Smartfon zapewnia szybkie działanie aplikacji dzięki potężnemu, 12-rdzeniowemu procesorowi oraz 12 GB RAM. Ma także 512 GB wbudowanej pamięci wewnętrznej, która pozwala przechowywać wiele dużych plików multimedialnych i nie tylko.
Huawei Pura 70 Pro waży 220 g, ma wymiary 162,6 x 75,1 x 8,4 mm oraz wyświetlacz OLED 6,8”, który zapewnia głęboką czerń i żywe kolory. Dzięki temu gwarantuje świetne wrażenia podczas gier, oglądania filmów i seriali w wysokiej jakości czy przeglądania zdjęć. Ma także wbudowany ultrajasny aparat 50 MP, aparat szerokokątny 12,5 MP, teleobiektyw makro 48 MP oraz aparat selfie 13 MP. Użytkownik może również korzystać z technologii NFC oraz systemu odblokowywania telefonu za pomocą rozpoznawania twarzy (Face Unlock).
2. Huawei P60 Pro
Inny model telefonu marki Huawei z pojemną baterią to Huawei P60 Pro, który jest wyposażony w 8 GB pamięci RAM, 128 GB pamięci wewnętrznej oraz 8-rdzeniowy procesor. Jest to kolejny smartfon z dobrą baterią – jej pojemność to 4800 mAh. Użytkownik może korzystać z funkcji szybkiego (88 W) i bezprzewodowego ładowania (50 W). Telefon ten ma wyświetlacz OLED o przekątnej 6,7” i rozdzielczości 1440 x 3120 pikseli. Dzięki temu zapewnia realistyczny obraz z dobrym odwzorowaniem szczegółów graficznych.
Model Huawei P60 Pro jest wyposażony w aparat główny z obiektywami o rozdzielczości 50 MP, 12 MP, 40 MP i 8 MP. Dzięki temu dobrze sprawdza się do fotografowania w różnych warunkach. Zaletą tego urządzenia jest także elegancki, minimalistyczny design, obsługa funkcji NFC i Face Unlock, a także wysoka wodoodporność na poziomie IP 68.
3. Samsung Galaxy S24 Ultra 5G
Telefony z dobrą baterią oferuje również południowokoreańska marka Samsung. Przykładem jest model Galaxy S24 Ultra 5G z baterią o pojemności 5000 mAh. Urządzenie jest wyposażone w 12 GB pamięci RAM oraz 256 GB pamięci wewnętrznej. Wydajną pracę systemu i płynne działanie aplikacji zapewnia także ośmiordzeniowy procesor. Smartfon ma wymiary 162,3 x 79,0 x 8,6 mm i wyświetlacz o przekątnej 6,8”. Do jego zalet można zaliczyć obsługę sieci 5G, a także wbudowane narzędzia sztucznej inteligencji (AI) – m.in. do edycji zdjęć i automatycznego tłumaczenia rozmów.
4. Motorola Moto E32s
Jeśli zastanawiasz się, jaki smartfon z dobrą baterią wybrać, zwróć też uwagę na model Motorola Moto E32s. Urządzenie to ma wbudowaną baterię o dużej pojemności 5000 mAh. Wydajne działanie zapewnia 8-rdzeniowy procesor, a 32 GB pamięci wewnętrznej pozwala przechowywać wszystkie ulubione aplikacje, gry, nagrania wideo, zdjęcia i inne pliki. Telefon jest także wyposażony w czujnik zbliżeniowy oraz czytnik linii papilarnych.
Motorola Moto E32s ma również cztery aparaty – tylny 16 MP, przedni 8 MP, makro (2 MP) i z pomiarem głębi (2 MP). Urządzenie obsługuje wiele przydatnych funkcji, w tym tryb portretowy, zbliżenia makro i zoom optyczny.
5. Xiaomi Redmi Note 12
Smartfon z dobrą baterią to także Xiaomi Redmi Note 12. Bateria ma pojemność 5000 mAh i jest przystosowana do szybkiego ładowania (33 W). Producent wyposażył urządzenie w 128 GB pamięci wewnętrznej, 4 GB RAM oraz 8-rdzeniowy procesor. W telefonie znajduje się aparat główny 50 MP, który pozwala robić zdjęcia o świetnej ostrości. Użytkownik może też korzystać z aparatu ultraszerokokątnego 2 MP oraz aparatu makro.
Telefon z dobrą baterią na raty dla klientów Netii
Potrzebujesz smartfona z dobrą baterią? Każdy nasz klient może wybrać i zamówić telefon na raty 0% za pośrednictwem naszej strony. Można spłacać go m.in. wraz z pakietem komórkowym, internetem światłowodowym czy mobilnym. Do wyboru są urządzenia wielu marek – w tym smartfony Huawei, Samsung, Apple, Realme, Xiaomi czy Motorola. Aby zamówić telefon, wystarczy kliknąć przycisk „Zamów”, przekazać nam swoje dane kontaktowe i poczekać na połączenie od naszego eksperta produktowego, który pomoże kupić urządzenie na raty.
Nie masz jeszcze naszego pakietu komórkowego Netia Mobile 5G? Możesz przenieść do nas swój numer lub zarejestrować nowy. Zapewnimy Ci nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w Polsce, a także pakiet 4 GB, 60 GB lub 100 GB transferu danych internetu 5G – sam wybierasz, ile chcesz. Dodatkowo możesz mieć w cenie abonamentu usługę streamingową Disney+ oraz Bezpieczny Smartfon – ochronę przed złośliwym oprogramowaniem, spamem, podejrzanymi sklepami internetowymi czy wyciekiem loginów, haseł i innych poufnych danych do sieci. Częścią usługi jest także system kontroli rodzicielskiej, który pozwala zablokować dostęp do nieodpowiednich treści oraz limitować czas spędzany przez dziecko w internecie.
Dowiedz się więcej lub zamów usługę
Jeśli chce Pan/i żebyśmy się skontaktowali w sprawie produktów i usług Netii, proszę zostawić swój numer telefonu
Administratorem danych osobowych jest Netia S.A. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody, w celu obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
Informacja Netia S.A. o przetwarzaniu danych osobowych osób zainteresowanych usługami i produktami Netia S.A./podmiotów trzecich współpracujących z Netia S.A.
-
-
Kto będzie przetwarzał dane osobowe i jak się z nim skontaktować
- 1. Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO"). Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować telefonicznie do Działu Obsługi Klienta (tel. 801802803, 227111111 lub z tel. kom. 793800300), pisemnie na adres: Netia S.A. – Dział Obsługi Reklamacji, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105, jeśli jesteś naszym klientem elektronicznie poprzez formularz na stronie Netia Online, a także pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie sprzedaży (obsługi).
- 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie na adres iod@netia.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych".
-
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
- 3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne aby Netia S.A. mogła przedstawić osobie zainteresowanej ofertę lub informację dotyczącą usług i produktów Netia S.A. lub innych podmiotów.
- 4. Dane osobowe są przetwarzane:
I. w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
II. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Netia S.A. lub strony trzeciej, takich jak obsługa procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługa postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
III. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
-
Komu dane osobowe będą przekazywane
- 5. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym administratorowi usługi niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne, innym podwykonawcom w zakresie obsługi klienta, marketingu, podmiotom uprawionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Cyfrowy Polsat.
- 6. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdy państwa/organizacje te na podstawie decyzji Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające adekwatny stopień ochrony danych osobowych do stopnia ochrony obowiązującego na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń, które mogą polegać na skorzystaniu z wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub klauzul umownych dopuszczonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a ich kopie można uzyskać na wniosek złożony w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
-
Jak długo dane osobowe będą przetwarzane
- 7. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji celu określonego w zgodzie lub do momentu cofnięcia zgody, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych.
-
Jakie prawa przysługują w odniesieniu do danych osobowych
- 8. Przysługuje Pani/Panu prawo sprostowania danych, dostępu do danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych dostarczonych administratorowi.
- 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu administratora lub podmiotu trzeciego, w tym profilowania, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
- 10. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które nastąpiło przed wycofaniem zgody.
- 11. Powyższe żądania i oświadczenia należy składać w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
-
Gdzie można złożyć skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych
- 12. Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych można złożyć do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Do przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisów i portali internetowych ma zastosowanie Polityka Prywatności.
Preferujesz inne formy kontaktu?
Dziękujemy
Nasz konsultant wkrótce skontaktuje się z Tobą
w celu przedstawienia odpowiedniej oferty