23 listopada 2018
Mam zasięg, ale nie mogę nawiązać połączenia - Internet Mobilny
- sprawdź czy zasięg w Twojej lokalizacji jest wystarczający
https://www.netia.pl/mapy,znajdz.html
Pamiętaj, żeby zweryfikować zasięg dla technologii, w której pracuje Twój modem
Modem ZTE MF100 pracuje tylko w zakresie: 2100 MHz
Modem Huawei E173 pracuje w zakresach: 2100 MHz / 900 MHz
Modem Huawei E3131 pracuje w zakresach: 2100 MHz / 900 MHz
Modem Huawei E3372 pracuje w zakresach: 2100 MHz / 900 MHz / 1800 MHz (LTE)
Router ZTE MF910 pracuje m.in. w zakresach: 2100 MHz / 900 MHz / 1800 MHz (LTE)
- zrestartuj modem, odłącz modem na kilkanaście sekund z portu USB, zmień port USB;
- sprawdź ustawienia w aplikacji Mobilny Internet, w szczególności numer wdzwaniania dial-up *99# i ustawienia APN (statyczne, nazwa: internet);
- sprawdź czy w innych lokalizacjach połączenie również nie działa;
- sprawdź w ustawieniach Twojego programu antywirusowego/ zapory, czy połączenie nie jest zablokowane;
- jeżeli masz możliwość, sprawdź działanie kart SIM na innym modemie bądź innej karty SIM na Twoim modemie;
- sprawdź czy limit usługi nie został przekroczony Jak sprawdzić limit danych w usłudze?
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dziękujemy za odpowiedź
Zobacz także