Obecna sytuacja epidemiologicznej powoduje, że więcej działań przeniosło się do sieci Internet, co generuje wzmożoną ilość połączeń z naszą infolinią. Skutkiem tego czas oczekiwania na połączenie z konsultantem może być wydłużony. Nie czekaj w kolejce i już teraz odszukaj odpowiedź w
Centrum Pomocy Netii
Przygotowaliśmy dla Ciebie setki artykułów, które pomogą znaleźć odpowiedź na Twoje pytania lub rozwiązać Twój problem, a jeśli zechcesz zadań dodatkowe pytania, możesz to zrobić poprzez formularz kontaktowy, który znajdziesz na naszej stronie. Zachęcamy również do skorzystania z serwisu
NetiaOnline.pl
gdzie w łatwy sposób sprawdzisz saldo konta, ostatnie wpłaty, znajdziesz swoje faktury, uzyskasz wykaz połączeń, możesz dokonać zmian w pakietach telewizyjnych oraz zamówić nowe. Ponadto otrzymasz informacje o aktualnych utrudnieniach technicznych oraz możesz szybko zgłosić awarię usługi i sprawdzić jej status. W netiaonline.pl znajdziesz również formularz, za pomocą którego możesz skontaktować się z nami.