03 stycznia 2019
Co zrobić jeżeli mam komunikat o braku płatności i internet działa wolno?
Sytuacja ta jest spowodowana brakiem akceptacji komunikatu o zaległej fakturze. Aby przywrócić poprawną prędkość internetu zaloguj się na stronę netiaonline.pl (NOL), jako nazwę użytkownika wpisz numer konta abonenta, jako hasło numer PIN. Następnie przejdź do działu "Komunikaty" i zatwierdź komunikat o zaległej fakturze. Po wyświetleniu informacji o zatwierdzeniu komunikatu, router powinien zrestartować połączenie i przywrócić prawidłową prędkość. Istnieje możliwość, że restart ten jednak trzeba będzie wykonać ręcznie poprzez odpięcie routera od zasilania na ok. 3 sekundy. Pamiętaj, aby opłacić fakturę/ faktury, z którymi zalegasz.
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dziękujemy za odpowiedź
Zobacz także