18 grudnia 2018
Połączenia telefoniczne są zrywane - Telefon stacjonarny
• sprawdź podłączenie aparatu do gniazdka telefonicznego - czy wtyczki są dociśnięte zarówno przy gniazdku jak i telefonie;
• sprawdź, czy przewód telefoniczny nie uległ uszkodzeniu (przerwania, zagięcia), jeżeli posiadasz drugi przewód sprawdź na nim działanie;
• jeżeli posiadasz dwa aparaty sprawdź czy w drugim urządzeniu występują zakłócenia, najpewniejsza diagnoza to odłączenie jednego z aparatów podczas weryfikacji na drugim;
• jeżeli jest to aparat bezprzewodowy sprawdź komunikację z bazą, stan baterii;
• w przypadku korzystania na linii z telefonu oraz Internetu sprawdź, czy przed aparatem znajduje się mikrofiltr lub rozdzielacz z wbudowanym mikrofiltrem tzw. Splitter;
• w przypadku korzystania na linii z telefonu oraz modemu/routera, podłącz aparat telefoniczny bezpośrednio do gniazdka z pominięciem splittera/ rozdzielacza z mikrofiltrem, mikrofiltr mógł ulec uszkodzeniu i należy go wymienić.
• sprawdź, czy przewód telefoniczny nie uległ uszkodzeniu (przerwania, zagięcia), jeżeli posiadasz drugi przewód sprawdź na nim działanie;
• jeżeli posiadasz dwa aparaty sprawdź czy w drugim urządzeniu występują zakłócenia, najpewniejsza diagnoza to odłączenie jednego z aparatów podczas weryfikacji na drugim;
• jeżeli jest to aparat bezprzewodowy sprawdź komunikację z bazą, stan baterii;
• w przypadku korzystania na linii z telefonu oraz Internetu sprawdź, czy przed aparatem znajduje się mikrofiltr lub rozdzielacz z wbudowanym mikrofiltrem tzw. Splitter;
• w przypadku korzystania na linii z telefonu oraz modemu/routera, podłącz aparat telefoniczny bezpośrednio do gniazdka z pominięciem splittera/ rozdzielacza z mikrofiltrem, mikrofiltr mógł ulec uszkodzeniu i należy go wymienić.
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dziękujemy za odpowiedź
Zobacz także