26 listopada 2018
Netia Player 2.0 - Nie mam dźwięku
Aby rozwiązać problemy z dźwiękiem wykonaj następujące czynności:
- Sprawdź poziom sygnału zarówno na pilocie z dekodera jak i telewizora.
- Sprawdź działanie dźwięku na innych kanałach, możliwe, że problem dotyczy danego programu.
- Sprawdź, czy telewizor daje sygnał z innego źródła (np. z TV naziemnej, odtwarzacza DVD)
- Odłącz router oraz dekoder na minutę z zasilania i podłącz ponownie.
- Sprawdź podłączenie przewodu pomiędzy dekoderem a telewizorem, odłącz i podłącz ponownie wtyczki.
- Zresetuj dekoder do ustawień fabrycznych. Zapoznaj się z tematem Jak zresetować dekoder do ustawień fabrycznych?
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dziękujemy za odpowiedź
Zobacz także