04 stycznia 2019
Jak włączyć/wyłączyć przekierowanie połączeń?
Najpierw należy zweryfikować jaki typ usługi jest podłączony, sprawdzamy to na umowie, w miejscu oznaczonym na rysunku poniżej (nowy typ umowy):
lub (stary typ umowy):
Jeżeli jest w tym miejscu zaznaczone lub wpisane "LINIA NETII" lub "CU" skorzystaj z następujących kodów:
Przekierowanie rozmów przy braku odpowiedzi
Włączenie: * 61 * numer #
Sprawdzenie: *# 61 # lub *# 61 * numer #
Wyłączenie: # 61 #
Przekierowanie rozmów natychmiastowe
Włączenie: * 21 * numer #
Sprawdzenie: *# 21 # lub *# 21 * numer #
Wyłączenie: # 21 #
Przekierowanie rozmów przy zajętym numerze
Włączenie: * 67 * numer #
Sprawdzenie: *# 67 # lub *# 67 * numer #
Wyłączenie: # 67 #
Jeżeli na umowie jest zaznaczone lub wpisane "LLU" skorzystaj z poniższych kodów:
*92 Aktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy braku odpowiedzi
*90 Aktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy zajętej linii
*72 Aktywacja opcji Przekierowywanie wszystkich połączeń
*73 Dezaktywacja opcji Przekierowywania wszystkich połączeń
*93 Dezaktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy braku odpowiedzi
*91 Dezaktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy zajętej linii
Po podaniu takiego kodu należy wprowadzić numer na który ma zostać wykonane przekierowanie zatwierdzając poprzez #.
Jeżeli na umowie jest zaznaczona technologia "WiMAX" skorzystaj z następujących kodów:
*61 Aktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy braku odpowiedzi
*67 Aktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy zajętej linii
*21 Aktywacja opcji Przekierowywanie wszystkich połączeń
#21 Dezaktywacja opcji Przekierowywania wszystkich połączeń
#61 Dezaktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy braku odpowiedzi
#67 Dezaktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy zajętej linii
Po podaniu takiego kodu należy wprowadzić numer na który ma zostać wykonane przekierowanie zatwierdzając poprzez #.
lub (stary typ umowy):
Jeżeli jest w tym miejscu zaznaczone lub wpisane "LINIA NETII" lub "CU" skorzystaj z następujących kodów:
Przekierowanie rozmów przy braku odpowiedzi
Włączenie: * 61 * numer #
Sprawdzenie: *# 61 # lub *# 61 * numer #
Wyłączenie: # 61 #
Przekierowanie rozmów natychmiastowe
Włączenie: * 21 * numer #
Sprawdzenie: *# 21 # lub *# 21 * numer #
Wyłączenie: # 21 #
Przekierowanie rozmów przy zajętym numerze
Włączenie: * 67 * numer #
Sprawdzenie: *# 67 # lub *# 67 * numer #
Wyłączenie: # 67 #
Jeżeli na umowie jest zaznaczone lub wpisane "LLU" skorzystaj z poniższych kodów:
*92 Aktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy braku odpowiedzi
*90 Aktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy zajętej linii
*72 Aktywacja opcji Przekierowywanie wszystkich połączeń
*73 Dezaktywacja opcji Przekierowywania wszystkich połączeń
*93 Dezaktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy braku odpowiedzi
*91 Dezaktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy zajętej linii
Po podaniu takiego kodu należy wprowadzić numer na który ma zostać wykonane przekierowanie zatwierdzając poprzez #.
Jeżeli na umowie jest zaznaczona technologia "WiMAX" skorzystaj z następujących kodów:
*61 Aktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy braku odpowiedzi
*67 Aktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy zajętej linii
*21 Aktywacja opcji Przekierowywanie wszystkich połączeń
#21 Dezaktywacja opcji Przekierowywania wszystkich połączeń
#61 Dezaktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy braku odpowiedzi
#67 Dezaktywacja opcji Przekierowywanie połączeń przy zajętej linii
Po podaniu takiego kodu należy wprowadzić numer na który ma zostać wykonane przekierowanie zatwierdzając poprzez #.
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?