03 stycznia 2019
Jak mogę zlecić cesję?
Jeżeli posiadasz podpisaną z Netią umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych i jesteś zainteresowany jej przeniesieniem na innego Abonenta, to takie zgłoszenie możesz zrealizować w następujący sposób:
- Telefonicznie, dzwoniąc pod numer 801 802 803 (lub 801 888 999 dedykowany dla Klientów biznesowych);
- Bezpośrednio w Punkcie Obsługi Sprzedaży (w tym przypadku konieczna jest również obecność osoby, na którą ma zostać przepisana umowa).Lista Punktów dostępna po kliknięciu na link: https://www.netia.pl/pl/salony
- Wysyłając wiadomość e-mail* na adres info@netia.pl - przeznaczony dla osób prywatnych lub firma@netia.pl - przeznaczony dla Klientów firmowych (w celu uniknięcia dodatkowej weryfikacji prosimy o kierowanie zgłoszenia z adresu mailowego, który został podany przez Abonenta jako kontaktowy)
- Oświadczenie woli (informacja o chęci przeniesienia umowy na nowego Abonenta
- Numer konta obecnego Abonenta;
- Wykaz usług, które mają zostać przepisane;
- Informację na temat sposobu w jaki mają zostać dostarczone odpowiednie dokumenty (e-mail, lub korespondencja listowna – należy wskazać adres).
Prosimy, aby w treści wiadomości nie zamieszczać danych osoby/firmy na którą ma zostać przepisana umowa.
Szczegółowe informacje oraz dokumenty dotyczące przeniesienia umowy zostaną przesłane do Ciebie w wiadomości zwrotnej.
Po ich otrzymaniu należy je uzupełnić, podpisać i odesłać w formie korespondencji listownej na adres:
Netia S. A.
skr. Pocztowa nr 597
40-950 Katowice S105.
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dziękujemy za odpowiedź
Zobacz także