28 września 2022
Jak się zalogować?
Wejdź na go.netia.pl lub pobierz aplikację z Google Play, AppStore lub Sklepu Smart TV (na start Android TV i Apple TV).
Zaloguj się swoimi danymi z Netia Online (pamiętaj, że w Netia Online możesz zmienić login i hasło dla prostszego logowania w zakładce „Ustawienia konta” > „Dane do logowania”):
Zaloguj się adresem email i hasłem
Korzystanie z serwisu wymaga posiadania w systemach Netii potwierdzonego adresu e-mail Abonenta:
Zaloguj się swoimi danymi z Netia Online (pamiętaj, że w Netia Online możesz zmienić login i hasło dla prostszego logowania w zakładce „Ustawienia konta” > „Dane do logowania”):
Zaloguj się adresem email i hasłem
- Adres email – podałeś go przy rejestracji konta w Netia Online oraz Hasło – ustaliłeś je dla siebie podczas rejestracji konta w Netia Online
- Numer konta abonenta – znajdziesz go w górnej części każdej faktury otrzymanej od Netii. Jeżeli nie otrzymałeś jeszcze pierwszej faktury lub powiadomienia o niej, numer konta abonenta znajdziesz w mailu potwierdzającym aktywację usług oraz PIN – znajdziesz go na umowie
- Nazwa użytkownika – ustawiłeś ją indywidualnie po zalogowaniu się do NOL numerem konta abonenta i PINem oraz Hasło – ustawiłeś go indywidualnie po zalogowaniu się do NOL numerem konta abonenta i PINem
Korzystanie z serwisu wymaga posiadania w systemach Netii potwierdzonego adresu e-mail Abonenta:
- Przy próbie pierwszego logowania na serwisie, aplikacji, Smart TV lub wejścia w aplikację na dekoderze zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail w formularzu.
- Potwierdzenie adresu e-mail Abonenta następuje z chwilą uruchomienia zamieszczonego w wiadomości wysłanej do Abonenta na podany przez niego adres linku weryfikacyjnego).
- Po weryfikacji adresu e-mail należy jeszcze raz uruchomić aplikację.
- W związku ze zwiększonym ruchem w naszym serwisie e-maile z linkiem weryfikacyjnym mogą przychodzić z pewnym opóźnieniem. Prosimy o cierpliwość oraz ewentualnie sprawdzenie skrzynki ze SPAM-em.
Jeśli nie dostałeś wiadomości (po sprawdzeniu wiadomości w katalogu SPAM)
- Możesz spróbować ponowić wysyłkę z serwisu Netia Go (go.netia.pl),
- Możesz dodać adres e-mail w serwisie Netia Online w zakładce "Dane kontaktowe", co również wymaga potwierdzenia adresu e-mail w linku weryfikującym,
- Następnie zaloguj się do aplikacji Netia GO.
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?