28 września 2022
Kwestie techniczne
Ważne! Wymagania techniczne
Korzystanie z Usługi jest możliwe wyłącznie za pomocą sprawnego Sprzętu, spełniającego wymagania techniczne, w tym w zakresie interoperacyjności treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem określone w tabeli poniżej:
W przypadku wszystkich urządzeń:
- połączenie z siecią Internet, w tym dostęp do łącza internetowego o rzeczywistej przepustowości minimum 2 megabitów na sekundę dla Treści w jakości 576p oraz co najmniej 25 megabitów na sekundę dla Treści w jakości 4K,
- powstrzymanie się od korzystania z innych aplikacji podczas odtwarzania Treści,
- korzystanie ze strony go.netia.pl lub posiadanie zainstalowanej Aplikacji,
- korzystanie z oficjalnego i legalnego oprogramowania Sprzętu (np. oficjalny system Android rozpowszechniany przez producenta urządzeń),
- zainstalowanie aktualnych sterowników karty graficznej Sprzętu dostarczonych przez producenta,
- wyłączone oprogramowanie blokujące reklamy,
- wspieranie technologii Widevine Modular (DRM), Apple FairPlay, Irdeto KMS, Nagra PRM lub Microsoft PlayReady. Informacji o wspieraniu wymienionych technologii udziela producent systemu urządzenia,
- Usługa nie jest dostępna dla systemów operacyjnych uruchamianych na tej samej platformie sprzętowej i systemowej za pomocą maszyny wirtualnej (np. VMware Workstation, Java Virtual Machine, Microsoft Virtual PC itp.).
- korzystanie z przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Opera, Microsoft Edge, w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich,
- włączenie obsługi JavaScript w przeglądarce.
- posiadanie urządzenia mobilnego wyposażonego w jeden z poniższych systemów: iOS, Android OS, Harmony OS, Amazon Fire OS w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich,
- system urządzenia mobilnego (Sprzętu) nie może być modyfikowany (tzw. „root device”, czy „jailbreak”) i powinien pochodzi z oficjalnego źródła dystrybucji producenta systemu.
- korzystanie z Serwisu jest możliwe na niektórych urządzeniach wyposażonych w technologię Smart TV, a także na dekoderach EVOBOX IP i EVOBOX 4K.
Jak włączyć JavaScript w przeglądarce?
CHROME:- W prawym górnym rogu kliknij więcej (trzy kropki)
- Gdy otworzy sie karta, wybierz "ustawienia"
- Na dole strony kliknij "zaawansowane"
- W sekcji „prywatność i bezpieczeństwo” kliknij Ustawienia treści
- Naciśnij "JavaScript" i ustaw "dozwolone"
- Jeśli masz najnowszą wersję przeglądarki Firefox, obsługa języka JavaScript jest domyślnie włączona.
- Żeby się upewnić jak jest w Twoim przypadku wybierz: narzędzia, następnie w oknie dialogowym "opcje internetowe" kliknij kartę "zawartość"
- Wyberz pozycję menu / ustawienia / preferencje
- Następnie najedź na kartę "zaawansowane", kliknij pozycję "treść"
- Zaznacz opcję włącz JavaScript
- Na górze okna, w menu, wybierz preferencje
- Kolejno zakładkę zabezpieczenia
- Wybierz opcję "włącz"
Wyłączenie i ponowne włączenie możliwości odtwarzania zawartości chronionej przez DRM w Firefoksie - instrukcja
Wyłączenie i ponowne włączenie odtwarzania zawartości chronionej przez DRM (digital rights management, czyli Zarządzanie Prawami Cyfrowymi) w Firefoksie – instrukcja:- Naciśnij przycisk Menu w prawym górnym rogu przeglądarki Firefox, następnie Opcje i wybierz panel Ogólne.
- W panelu Ogólne przejdź do sekcji Treści DRM (Digital Rights Management).
- Usuń zaznaczenie, a następnie dodaj je ponownie przy polu Odtwarzanie treści chronionych przez DRM.
- Odśwież stronę i odtwórz materiał.
- W przypadku powtarzającego się błędu skontaktuj się z pomoc@netia.pl
W aplikacji Android wyświetla mi się kod błędu…
100010 - Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. Zmień domyślne ustawienia wyboru jakości (opcje: zawsze najlepsza/zawsze najgorsza) i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji100020 - Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji
100030 - Zmień domyślne ustawienia wyboru jakości (opcje: zawsze najlepsza/zawsze najgorsza) i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji
100040 / 100041 - Wyczyść dane aplikacji. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji
100050 - Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie uruchomić materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji
100060 - Spróbuj ponownie uruchomić kanał/live. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji
200000 - Spróbuj ponownie uruchomić materiał. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji
720000 - Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie uruchom materiał/transmisję. W przypadku powtarzającego się błędu pomóc może restart aplikacji i wyczyszczenie danych aplikacji
730000 - W przypadku wystąpienia tego błędu, wyślij zgłoszenie na pomoc@netia.pl zawierające tytuł materiału oraz informacje o urządzeniu
Lista kodów błędów dotyczących odtwarzania za pośrednictwem Google Chromecasta. Sprawdź rozwiązania
- Odszukaj na poniższej liście kod błędu, który wyświetlił się na Twoim urządzeniu, podczas próby odtworzenia materiału za pośrednictwem Google Chromecasta.
- Wykonaj wszystkie proponowane zalecenia.
- Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@netia.pl.
1000 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1200 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1202 - 1. Sprawdź czy masz połączenie z Internetem. 2. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie. 3. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 4. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 5. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1203 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1204 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1206 - Wyłącz i włącz ponownie urządzenie na które przesyłasz obraz.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1209 - Wyłącz i włącz ponownie urządzenie na które przesyłasz obraz.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1210 - Wyłącz i włącz ponownie urządzenie na które przesyłasz obraz.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1211 - Wyłącz i włącz ponownie urządzenie na które przesyłasz obraz.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1300 - 1. Sprawdź czy masz połączenie z Internetem. 2. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie. 3. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 4. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 5. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1310 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1311 - Brak połączenia z Internetem. 1. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie. 2. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 3. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 4. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1312 - Serwery są przeciążone. Spróbuj ponownie później. 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1320 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1330 - 1. Jeżeli jesteś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie. 2. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 3. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 4. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1500 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1501 - 1. Upewnij się, czy zakup dostępu do materiału zakończył się pomyślnie. 2. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 3. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 4. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1503 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1504 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1505 - Nie udało się uzyskać uprawnień do odtworzenia materiału. 1. Sprawdź połączenie z Internetem. 2. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 3. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 4. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1506 - Limit urządzeń, na których można odtwarzać materiał został wyczerpany. Kontynuuj odtwarzanie na urządzeniu, na którym uruchomiono materiał po raz pierwszy.
1507 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
Jeżeli błąd nadal występuje, prawdopodobnie upłynął okres ważności licencji do odtwarzania wybranego materiału (licencja wygasła).
1508 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2101 - Błąd wznowienia odtwarzania. 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie, z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2200 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2202 - 1. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 2. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 3. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2250 - 1. Upewnij się, że połączenie z Internetem nie zostało przerwane. 2. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie, na które przesyłasz obraz. 3. Spróbuj odtworzyć materiał na urządzeniu, z którego chcesz wysłać obraz. 4. Kliknij ikonę Chromecasta i prześlij obraz z nadajnika (urządzenie z którego przesyłasz obraz) na odbiornik (urządzenie np. telewizor, na które przesyłasz obraz).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
Lista kodów błędów dotyczących odtwarzania na www (komputery i urządzenia mobilne). Sprawdź rozwiązania
Zalecenia dotyczą odtwarzania materiałów na stronie www:
- na komputerach z systemem Windows i/lub Mac,
- na urządzeniach mobilnych z systemem Android i/lub iOS.
UWAGA! Poniższe zalecenia nie dotyczą aplikacji mobilnych.
- Odszukaj na poniższej liście kod błędu, który wyświetlił się podczas próby odtworzenia materiału na stronie www Twojego urządzenia.
- Wykonaj wszystkie proponowane zalecenia.
- Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@netia.pl.
Kody błędów i sposoby rozwiązania związanych z nimi problemów:
1000 – 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.
1200 – 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.
1202 -1. Sprawdź połączenie z Internetem. 2. Zweryfikuj czy używasz proxy i czy w związku z tym masz aktualne certyfikaty. 3. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie.
1203 – 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. 3. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1204 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. 3. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1206 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1209 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1210 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. 3. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1211 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. 3. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1300 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Sprawdź czy masz połączenie z Internetem. 3. Zweryfikuj czy używasz proxy i czy w związku z tym masz aktualne certyfikaty. 4. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie. 5. Jeśli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę.
Przypadki wystąpienia:
- kabel do Internetu jest niepodłączony,
- pluginy (dodatki do przeglądarki) np. wtyczki blokujące reklamy.
1310 - Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1311 - Brak połączenia z Internetem. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie odtworzyć materiał.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1312 - Serwery są przeciążone. Spróbuj ponownie później.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1320 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę. 3. Jeżeli błąd nadal wystepuje, spróbuj uruchomić materiał na innej przeglądarce.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1330 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie. 2. Jeżeli jesteś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1500 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. 3. Jeżeli błąd nadal występuje odinstaluj przeglądarkę, pobierz najnowszą wersję przeglądarki i zainstaluj ją (reinstalacja przeglądarki).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1501 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Zaktualizuj przeglądarkę. 3. Upewnij się, czy zakup dostępu do materiału zakończył się pomyślnie. 4. Jeżeli błąd nadal występuje, spróbuj uruchomić materiał na innej przeglądarce.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1503 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Zaktualizuj przeglądarkę. 3. Jeżeli błąd nadal występuje, spróbuj uruchomić materiał na innej przeglądarce.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1504 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. 3. Jeżeli błąd nadal występuje odinstaluj przeglądarkę, pobierz najnowszą wersję przeglądarki i zainstaluj ją (reinstalacja przeglądarki). 4. Spróbuj uruchomić materiał na innej przeglądarce.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1505 - Nie udało się uzyskać uprawnień do odtworzenia materiału. 1. Sprawdź połączenie z Internetem. 2. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 3. Jeżeli błąd nadal występuje, zaktualizuj przeglądarkę. 4. W ustawieniach przeglądarki wyłącz i ponownie włącz możliwość odtwarzania zawartości chronionej przez DRM (Digital Rights Management, czyli Zarządzanie Prawami Cyfrowymi).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1506 - Limit urządzeń, na których można odtwarzać materiał został wyczerpany. Kontynuuj odtwarzanie na urządzeniu na którym uruchomiono materiał po raz pierwszy.
1507 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Zaktualizuj przeglądarkę. 3. Jeżeli błąd nadal występuje, prawdopodobnie upłynął okres ważności licencji na odtwarzanie wybranego materiału (licencja wygasła).
1508 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Jeżeli błąd nadal występuje, odinstaluj przeglądarkę, pobierz najnowszą wersję przeglądarki i zainstaluj ją (reinstalacja przeglądarki). 3. Spróbuj uruchomić materiał na innej przeglądarce.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2101 - Błąd wznowienia odtwarzania. 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2200 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Zaktualizuj przeglądarkę.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2202 - 1. Odśwież stronę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 2. Zaktualizuj przeglądarkę. 3. Spróbuj uruchomić materiał na innej przeglądarce.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam link do materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2250 - Brak połączenia z Internetem lub odtwarzanie zostało wstrzymane przez oprogramowanie do blokowania reklam. 1. Sprawdź, czy masz wyłączone dodatki blokujące reklamy w przeglądarce. 2. Upewnij się, że połączenie z Internetem nie zostało przerwane.
Lista kodów błędów dotyczących odtwarzania na telewizorach (Smart TV). Sprawdź rozwiązania
Zalecenia dotyczą odtwarzania materiałów na Smart TV:
- Odszukaj na poniższej liście kod błędu, który wyświetlił się podczas próby odtworzenia materiału na Twoim telewizorze.
- Wykonaj wszystkie proponowane zalecenia.
- Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@netia.pl
Kody błędów i sposoby rozwiązania związanych z nimi problemów:
1000 - 1. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 2. Jeżeli błąd nadal występuje, odłącz urządzenie z gniazdka elektrycznego na 20 sekund.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1200 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1202 - 1. Sprawdź połączenie z Internetem. 2. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 3. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1203 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1204 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1206 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1209 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1210 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1211 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1300 - 1. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 2. Sprawdź połączenie z Internetem. 3. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie odtworzyć materiał.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1310 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1311 - Brak połączenia z Internetem. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie odtworzyć materiał.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1312 - Serwery są przeciążone. Spróbuj ponownie później.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1320 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1330 - 1. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 2. Jeśli jesteś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1500 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1501 - 1. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 2. Upewnij się, czy zakup dostępu do materiału zakończył się pomyślnie.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1503 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1504 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1505 - Nie udało się uzyskać uprawnień do odtworzenia materiału. 1. Sprawdź połączenie z Internetem. 2. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1506 - Limit urządzeń na których można odtwarzać materiał został wyczerpany. Kontynuuj odtwarzanie na urządzeniu na którym uruchomiono materiał po raz pierwszy.
1507 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
Jeżeli błąd nadal występuje, prawdopodobnie upłynął okres ważności licencji do odtwarzania wybranego materiału (licencja wygasła).
1508 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2101 - Błąd wznowienia odtwarzania. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2200 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2202 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2250 - Upewnij się, że połączenie z Internetem nie zostało przerwane.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.