23 listopada 2018
Jak doładować pakiet danych internetu mobilnego?
W nowych taryfach usługi Mobilny Internet nie ma możliwości doładowania pakietu danych. Po wykorzystaniu pakietu prędkość transmisji jest ograniczana (dla ofert 10 GB oraz 20 Gb prędkość maleje do 32kbps, w przypadku usługi Domowy LTE 100 GB prędkość to 1Mbps).
W przypadku starszych ofert usługi Mobilny Internet istnieje możliwość doładowania pakietu danych zgodnie z poniższymi wskazówkami:
Zaloguj się do serwisu Netia Online.
Wybierz Usługi a następnie Usługi dodatkowe.
![](/netia/media/pomoc/netia-online-uslugi-uslugi-dodatkowe-v1.png)
Wybierz Mobilny Internet
![](/netia/media/pomoc/netia-online-mobilny-internet-v1.png)
Jeżeli posiadasz więcej usług Mobilnego Internetu wybierz odpowiednią z listy.
![](/netia/media/pomoc/wybierz-usluge-z-listy-v1.png)
W wyświetlonym widoku zobaczysz stan Twojego pakietu a poniżej opcję doładowania konta.
Wybierz pakiet jaki chcesz doładować i kliknij dalej
![](/netia/media/pomoc/internet-mobilny-doladowanie-pakietu.png)
Kliknij doładuj
![](/netia/media/pomoc/internet-mobilny-zatwierdz-doladowanie.png)