12 lutego 2019
Nie mam zasięgu w telefonie komórkowym
- Zrestartuj telefon
- Sprawdź kartę SIM na innym telefonie, aby wykluczyć przyczynę po stronie telefonu bądź problemy z oprogramowaniem/konfiguracją aparatu.
W przypadku aktywacji usługi:
- Dostarczona karta SIM zostaje aktywowana w ciągu 24h od dostarczenia. Przed aktywacją karty na ekranie telefonu najczęściej pojawi się komunikat "Nieprawidłowa SIM". Komunikat będzie się wyświetlał aż do restartu telefonu.
- Upewnij się, że telefon ma zdjętą blokadę SIM LOCK, czyli zabezpieczenie w oprogramowaniu telefonów komórkowych zakładanych przez producenta na życzenie innego operatora.
- Komunikaty na ekranie aparatu typu "Tylko połączenia alarmowe", "Brak karty", "Błąd SIM" itp. najczęściej sugerują, że karta SIM jest błędnie włożona (np. odwrotnie) lub ma niedopasowany rozmiar do slotu w telefonie.
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dziękujemy za odpowiedź
Zobacz także