10 marca 2025
Menu uruchamia się ale program się nie wyświetla
Usługa telewizyjna w Netii oparta jest o łącze Internetowe, wszelkie problemy z połączeniem będą również wpływały na jakość telewizji, w pierwszej kolejności zwróć uwagę, czy Internet działa prawidłowo.
Jeżeli połączenie z Internetem jest prawidłowe odłącz router oraz dekoder na minutę od zasilania, następnie podłącz router do zasilania, poczekaj, aż nawiąże połączenie z Internetem a następnie podłącz dekoder.
Sprawdź działanie innych kanałów, możliwe, że problem dotyczy danego programu.
Sprawdź, czy dekoder jest prawidłowo połączony z routerem.
Jeżeli powyższe rozwiązanie nie przyniosą skutku zresetuj dekoder do ustawień fabrycznych. Po zresetowaniu dekodera konieczna będzie jego ponowna konfiguracja.
Instrukcję jak podłączyć dekoder, jak zresetować dekoder oraz jak wykonać ponowną konfigurację znajdziesz w sekcji Pomoc > Telewizja > Dekodery.
Jeżeli trudności nadal występują prosimy o zgłoszenie awarii do Netii. Zachęcamy ze skorzystania z serwisu Netia On-line zgodnie z instrukcją: Zgłaszanie awarii w serwisie Netia On-line.