10 marca 2025
Nie mam dźwięku
W przypadku gdy na danym programie nie słyszysz dźwięku sprawdź:
- Poziom sygnału zarówno na pilocie z dekodera jak i telewizora - często zdarza się, że jedno z urządzeń jest wyciszone;
- Działanie dźwięku na innych kanałach, możliwe, że problem dotyczy danego programu;
- Sprawdź, czy telewizor daje sygnał z innego źródła (np. z telewizji naziemnej, odtwarzacza DVD, zestawu kinowego itp.);
- odłącz router oraz dekoder na minutę od zasilania, następnie podłącz router do zasilania, poczekaj, aż nawiąże połączenie z Internetem a następnie podłącz dekoder;
- Sprawdź podłączenie przewodu pomiędzy dekoderem a telewizorem, odłącz i podłącz ponownie wtyczki.
Jeżeli powyższe rozwiązanie nie przyniosą skutku zresetuj dekoder do ustawień fabrycznych. Po zresetowaniu dekodera konieczna będzie jego ponowna konfiguracja.
Instrukcję jak podłączyć dekoder, jak zresetować dekoder oraz jak wykonać ponowną konfigurację znajdziesz w sekcji Pomoc > Telewizja > Dekodery.
Jeżeli trudności nadal występują prosimy o zgłoszenie awarii do Netii. Zachęcamy ze skorzystania z serwisu Netia On-line zgodnie z instrukcją: Zgłaszanie awarii w serwisie Netia On-line.