10 marca 2025
Połączenie dekodera z routerem jest zrywane
W sytuacji gdy zauważysz, że połączenie routera z dekoderem jest przerywane:
- Sprawdź, czy telewizor daje sygnał z innego źródła (np. z telewizji naziemnej, odtwarzacza DVD, zestawu kinowego itp.);
- Sprawdź podłączenie przewodu pomiędzy dekoderem a telewizorem, odłącz i podłącz ponownie wtyczki;
- Jeżeli dekoder połączony jest poprzez WiFi zapoznaj się z tematem: Jak rozwiązać problemy z połączeniem przez Wi-Fi;
- W przypadku braku poprawy podłącz dekoder przewodem do routera (przewód został dostarczony wraz z dekoderem) oraz zmień w ustawieniach dekodera typ połączenia na Ethernet.
Jeżeli powyższe rozwiązanie nie przyniosą skutku zresetuj dekoder do ustawień fabrycznych. Po zresetowaniu dekodera konieczna będzie jego ponowna konfiguracja.
Instrukcję jak podłączyć dekoder, jak zresetować dekoder oraz jak wykonać ponowną konfigurację znajdziesz w sekcji Pomoc > Telewizja > Dekodery.
Jeżeli trudności nadal występują prosimy o zgłoszenie awarii do Netii. Zachęcamy ze skorzystania z serwisu Netia On-line zgodnie z instrukcją: Zgłaszanie awarii w serwisie Netia On-line.