09 września 2024
Zgłaszanie awarii w serwisie Netia On-line
Za pośrednictwem serwisu Netia On-line możesz rejestrować awarię swoich usług, monitorować jej status oraz na bieżąco dopisywać dodatkowe informacje związane ze zgłoszeniem bez konieczności kontaktowania się z infolinią Netii.
W celu zarejestrowania zgłoszenia awarii zaloguj się do serwisu Netia On-line, a następnie wybierz zakładkę Awarie.
W kolejnym kroku kliknij przycisk Chcę zgłosić awarię.
Wybierz usługę, której ma dotyczyć zgłoszenie (na potrzeby instrukcji wybrano usługę Internetu).
Odpowiedz na wszystkie wymagane pytania oraz kliknij przycisk Dalej.
Rozpocznie się zdalna diagnostyka linii, nie odłączaj routera i poczekaj na zakończenie procesu (diagnostyka może potrwać od kilkunastu sekund do nawet kilku minut).
Po zakończonej diagnostyce uzupełnij dodatkowe informacje oraz kliknij Dalej.
Następnie zweryfikuj podane wcześniej informacje i kliknij przycisk Zarejestruj.
W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia awarii.
Technicy podejmą zgłoszenie najszybciej jak będzie to możliwe. Operator usuwa awarie w terminie do 48 godzin roboczych.