27 listopada 2018
Motorola - Na ekranie pojawiają się numery błędów, co oznaczają?
Błąd 303 - kabel sieciowy łączący modem z dekoderem nie jest podłączony
Upewnij się, czy modem jest włączony. Jeżeli używasz zestawu bezprzewodowego PLC, sprawdź czy adaptery PLC działają, a wtyczki są dociśnięte.
Sprawdź połączenie przewodu ethernet pomiędzy modemem i dekoderem, sprawdź działanie na innym przewodzie.
Błąd 311 - System is temporarity unavailabe
Upewnij się, czy modem jest włączony. Jeżeli używasz zestawu bezprzewodowego PLC, sprawdź czy adaptery PLC działają, a wtyczki są dociśnięte.
Sprawdź połączenie kabla RJ45 pomiędzy modemem i dekoderem.
Błąd 5 - konto nieaktywne
Sprawdź połączenie modemu i dekodera.
Wykonaj reset prądowy modemu i dekodera.
Błąd 500, 501, 502 - ciągłe próby zalogowania do platformy
Sprawdź stan diod na modemie
Jeśli dioda ADSL nie świeci/ miga, sprawdź, czy kabel telefoniczny (RJ11) jest poprawnie podłączony do modemu i dobrze dociśnięty. Jeśli jest dobrze podłączony, zrestartuj urządzenie.
Jeśli dioda ADSL świeci, sprawdź kabel łączący dekoder z modemem. Jeżeli kabel jest poprawnie podłączony zrestartuj dekoder STB.
Upewnij się, czy modem jest włączony. Jeżeli używasz zestawu bezprzewodowego PLC, sprawdź czy adaptery PLC działają, a wtyczki są dociśnięte.
Sprawdź połączenie przewodu ethernet pomiędzy modemem i dekoderem, sprawdź działanie na innym przewodzie.
Błąd 311 - System is temporarity unavailabe
Upewnij się, czy modem jest włączony. Jeżeli używasz zestawu bezprzewodowego PLC, sprawdź czy adaptery PLC działają, a wtyczki są dociśnięte.
Sprawdź połączenie kabla RJ45 pomiędzy modemem i dekoderem.
Błąd 5 - konto nieaktywne
Sprawdź połączenie modemu i dekodera.
Wykonaj reset prądowy modemu i dekodera.
Błąd 500, 501, 502 - ciągłe próby zalogowania do platformy
Sprawdź stan diod na modemie
Jeśli dioda ADSL nie świeci/ miga, sprawdź, czy kabel telefoniczny (RJ11) jest poprawnie podłączony do modemu i dobrze dociśnięty. Jeśli jest dobrze podłączony, zrestartuj urządzenie.
Jeśli dioda ADSL świeci, sprawdź kabel łączący dekoder z modemem. Jeżeli kabel jest poprawnie podłączony zrestartuj dekoder STB.
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dziękujemy za odpowiedź
Zobacz także