27 listopada 2018
Motorola - Obraz na telewizorze zatrzymuje się lub jest zniekształcony
Możesz spotkać się z dwoma rodzajami zniekształceń:
Zniekształcenia cyfrowe (stopklatki, pikseloza)
Odłącz router oraz dekoder na minutę z zasilania.
Usługa telewizyjna w Netii oparta jest o łącze internetowe, zwróć uwagę, czy Internet działa prawidłowo.
Sprawdź podłączenie przewodu HDMI poprzez odłączenie w dekoderze oraz odbiorniku TV i ponowne jego podłączenie, jeżeli masz inny przewód HDMI –podłącz go i sprawdź na nim działanie. Sprawdź też, czy problem nie leży po stronie wejścia HDMI w telewizorze-zmień wejście oraz wybierz odpowiednie źródło sygnału w ustawieniach TV (przycisk SOURCE /INPUT na pilocie)
Sprawdź, czy przewód Ethernet pomiędzy routerem a dekoderem nie uległ uszkodzeniu, dociśnij wtyczki.
Zniekształcenia analogowe
Jeżeli na Twoim ekranie zauważyłeś zniekształcenia obrazu takie jak skakanie czy pasy, Twój odbiornik podłączony jest prawdopodobnie poprzez przewód SCART(EURO) i przyczyna leży pomiędzy dekoderem a telewizorem, mogą to być:
-wejście w dekoderze
-przewód miniDIN-SCART
-odbiornik telewizyjny (w tym wejście EURO)
Sprawdź podłączenie przewodu poprzez wypięcie i ponowne podłączenie zarówno do dekodera jak i do telewizora. W przypadku dwóch wejść EURO w Twoim odbiorniku, możesz przełączyć przewód do drugiego wejścia -pamiętaj aby wybrać odpowiednie źródło sygnału w telewizorze (przycisk SOURCE /INPUT na pilocie)
Problemy mogą być też spowodowane błędami na łączu czy samym dekoderem /routerem. Jeżeli powyższe czynności nie pomogły skontaktuj się z Centrum Obsługi Technicznej.
- Zniekształcenia cyfrowe (stopklatki, pikseloza)
- Zniekształcenia analogowe (pasy, skaczący obraz)
Zniekształcenia cyfrowe (stopklatki, pikseloza)
Odłącz router oraz dekoder na minutę z zasilania.
Usługa telewizyjna w Netii oparta jest o łącze internetowe, zwróć uwagę, czy Internet działa prawidłowo.
Sprawdź podłączenie przewodu HDMI poprzez odłączenie w dekoderze oraz odbiorniku TV i ponowne jego podłączenie, jeżeli masz inny przewód HDMI –podłącz go i sprawdź na nim działanie. Sprawdź też, czy problem nie leży po stronie wejścia HDMI w telewizorze-zmień wejście oraz wybierz odpowiednie źródło sygnału w ustawieniach TV (przycisk SOURCE /INPUT na pilocie)
Sprawdź, czy przewód Ethernet pomiędzy routerem a dekoderem nie uległ uszkodzeniu, dociśnij wtyczki.
Zniekształcenia analogowe
Jeżeli na Twoim ekranie zauważyłeś zniekształcenia obrazu takie jak skakanie czy pasy, Twój odbiornik podłączony jest prawdopodobnie poprzez przewód SCART(EURO) i przyczyna leży pomiędzy dekoderem a telewizorem, mogą to być:
-wejście w dekoderze
-przewód miniDIN-SCART
-odbiornik telewizyjny (w tym wejście EURO)
Sprawdź podłączenie przewodu poprzez wypięcie i ponowne podłączenie zarówno do dekodera jak i do telewizora. W przypadku dwóch wejść EURO w Twoim odbiorniku, możesz przełączyć przewód do drugiego wejścia -pamiętaj aby wybrać odpowiednie źródło sygnału w telewizorze (przycisk SOURCE /INPUT na pilocie)
Problemy mogą być też spowodowane błędami na łączu czy samym dekoderem /routerem. Jeżeli powyższe czynności nie pomogły skontaktuj się z Centrum Obsługi Technicznej.
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dziękujemy za odpowiedź
Zobacz także