26 listopada 2018
Netia Player 1.0 - Nie mam dźwięku
Aby rozwiązać problemy z dźwiękiem wykonaj następujące czynności:
- Sprawdź poziom sygnału zarówno na pilocie z dekodera jak i telewizora.
- Sprawdź działanie dźwięku na innych kanałach, możliwe, że problem dotyczy danego programu.
- Sprawdź, czy telewizor daje sygnał z innego źródła (np. z TV naziemnej, odtwarzacza DVD).
- Odłącz router oraz dekoder na minutę z zasilania i podłącz ponownie.
- Sprawdź podłączenie przewodu pomiędzy dekoderem a telewizorem, odłącz i podłącz ponownie wtyczki.
- Zresetuj dekoder do ustawień fabrycznych Jak zresetować dekoder do ustawień fabrycznych
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dziękujemy za odpowiedź
Zobacz także