17 grudnia 2024
Czy mam zablokowane porty w usłudze Internetowej?
Netia nie blokuje portów dla usługi Internetu. Wyjątkiem jest port 25, którego blokada została wprowadzona zgodnie z ze standardami bezpieczeństwa oraz ochrony sieci i użytkowników przed niepożądanym rozsyłaniem spamu.
Port ten nie jest blokowany w przypadku posiadania usługi stałego adresu IP.
W przypadku, gdy korzystasz z urządzeń dostarczonych przez Netię (np. Netia Spot, Technicolor) zarezerwowane są porty 443 oraz 4567 do celów aktualizacji oprogramowania oraz zdalnej diagnozy i pomocy technicznej.
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Dziękujemy za odpowiedź
- Odświeżenie połączenia z Internetem - restart/reset routera
- Co zrobić, gdy Internet działa mi wolno?
- Mam problem z otwieraniem stron Internetowych
- Co zrobić, gdy połączenie z Internetem jest zrywane?
- Jak rozwiązać problemy utraty pakietów i wysokich pingów?
- Brak Wi-Fi – dlaczego nie ma Internetu?
- Słaby sygnał sieci bezprzewodowej Wi-Fi
- Jak zamówić i skonfigurować stały adres IP?
- Jak odzyskać nazwę użytkownika i hasło do połączenia Internetowego?