18 grudnia 2018
Nie można się do mnie dodzwonić - Telefon stacjonarny
- sprawdź, czy działają połączenia wychodzące;
- jeżeli posiadasz aparat bezprzewodowy, sprawdź komunikację z bazą, stan baterii;
- jaki sygnał słychać podczas próby nawiązania połączenia u osoby dzwoniącej? Jeżeli jest to sygnał wołania (dzwonienia) sprawdź, czy dzwonek aparatu nie został wyciszony;
- czy połączenie nie działa od różnych operatorów czy od jednego? Jeżeli dodzwonić nie można się od konkretnego operatora, osoba dzwoniąca powinna zgłosić nieprawidłowość u swojego operatora - prawdopodobnie konieczne jest poprawienie kierowania w systemach. Jeżeli operator nie znajdzie przyczyny po swojej stronie, zgłosi się bezpośrednio do Netii.
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dziękujemy za odpowiedź
Zobacz także