Całodobowa infolinia kolejowa 19 757
Doradcy TK Telekom podpowiadają w wyborze najlepszego połączenia, informują o aktualnych promocjach, jak również zawiadomią o ewentualnych opóźnieniach pociągów.
TK Telekom, spółka z Grupy Netia, rozpoczyna świadczenie usługi Informacji Kolejowej, która będzie oparta o łatwy do zapamiętania numer 19 757. Całodobowa infolinia, potocznie zwana biurem informacji kolejowej, jest doskonałym źródłem informacji pasażerskiej.
Doradcy pracujący w kolejowej Informacji telefonicznej 19 757 sprawnie i rzetelnie poinformują podróżnych o wszelkich sprawach, związanych z podróżami koleją. Infolinia kolejowa 19 757 zapewnia kompleksowe informacje dotyczące przejazdu oraz aktualną ofertę wszystkich przewoźników kolejowych. Dzięki połączeniu z doradcą, Pasażer może zaplanować swoją podróż szybko i w trakcie jednego kontaktu. Kluczową cechą infolinii kolejowej 19 757 jest to, że działa niezależnie od przewoźnika (nie tylko PKP Intercity, ale również koleje regionalne i samorządowe). Wystarczy kontakt o dowolnej porze, aby uzyskać kompletną informację.
Infolinia wyróżnia się tym, że Klient może porozmawiać z doradcą, posiadającym wiedzę o wszystkich możliwych połączeniach. Dzięki temu, nawet kontaktując się w skomplikowanej sprawie, Pasażer otrzyma bardzo szybkie i cenne informacje. Jest to szczególnie ważne, kiedy czas do rozpoczęcia podróży jest bardzo krótki bądź nastąpiło opóźnienie, w wyniku którego zmianie ulega plan i czas podróży. Rozmowa pomiędzy dwiema osobami z pominięciem nadmiernej liczby automatów to także wzrost satysfakcji podróżującego. Jest to jeden ze światowych trendów w telekomunikacji, który jest sukcesywnie wdrażany również przez TK Telekom, spółkę z Grupy Netia.
Informacje są udzielane każdemu pasażerowi, niezależnie od wybranego przewoźnika kolejowego. Opłata za każdą rozpoczętą minutę połączenia dla abonentów TK Telekom wynosi 1,29 zł brutto, koszt połączenia z innych sieci jest zgodny z cennikiem operatora.