Netia w czołówce Liderów Technologii 2017
Netia Unified Communications to jedyna na europejskim rynku zunifikowana usługa komunikacyjna z chmury, łącząca obecne usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej Klienta (numery stacjonarne i komórkowe) z nowoczesną komunikacją elektroniczną (komunikator biznesowy Unified Communications). Umożliwia korzystanie z dowolnych urządzeń – telefonu stacjonarnego, komórki, tabletu czy komputera w dowolnym miejscu oraz prowadzenie nieprzerwanej komunikacji.
- Bardzo cieszy nas to wyróżnienie. Kolejny rok z rzędu zostaliśmy docenieni przez rynek za innowacyjny produkt w dziedzinie zintegrowanej komunikacji głosowej. Netia Unified Communications to udoskonalona wersja naszego wcześniejszego rozwiązania Nowa Netia. Została jednak wzbogacona o wideokonferencje, system raportowania i nagrywania połączeń telefonicznych - stacjonarnych i komórkowych. Ponadto zintegrowaliśmy usługi stacjonarne i komórkowe w jednym, chmurowym systemie komunikacji dla Klienta, zyskując przewagę na rynku wśród innych tego typu produktów – powiedział Paweł Rychcik, Kierownik Działu Produktów w Netia S.A.
Nie ma znaczenia, czy Klient zadzwoni na numer firmowy, czy komórkowy. Użytkownik jest zawsze w zasięgu, ponieważ usługa działa zarówno w sieci komórkowej, jak i Wifi, LTE, 3G, czy Fixed Line. Można też używać osobistego smartfona do wykonywania połączeń z wykorzystaniem tożsamości firmy, jak również prowadzić rozmowy, wideospotkania i wideokonferencje, udostępniać treści ze swojego pulpitu oraz aplikacje, nagrywać rozmowy, czy przesyłać dowolne informacje w czasie rzeczywistym.
Co ważne, rozwiązanie zaspokaja potrzeby użytkowników wszystkich rynków, dając pełną swobodę w komunikacji.