Netia infolinie i usługi sieci inteligentnych | Biznes Netia
Menu główne

Netia Infolinie

Łatwa komunikacja telefoniczna z klientami

Uruchom infolinię, której potrzebuje Twoja firma i zapewnij swoim klientom przyjazną obsługę, informację oraz rozrywkę przez telefon – za opłatą lub bezpłatnie.

Różne numeracje do wyboru
Usługa Netia Infolinie oferuje numeracje płatne (tzw. premium rate), częściowo płatne lub bezpłatne dla dzwoniących, z którymi zapewnisz swoim Klientom dostęp do potrzebnych usług i informacji. Wybór należy do Ciebie.
Stały kontakt z klientami
Możliwość elastycznego dopasowania godzin działania infolinii i ustawienia automatycznych zapowiedzi, dzięki czemu usprawnisz komunikację i utrzymasz kontakt ze swoimi klientami.
Oszczędności
Na start pomożemy dobrać funkcjonalności i układ scenariusza infolinii wprost pod potrzeby Twojego biznesu, a po uruchomieniu usługi nasi specjaliści zapewnią dalsze doradztwo i wsparcie techniczne. Dzięki temu zyskasz usługę, która korzystnie wpłynie na wizerunek Twojej firmy oraz zapewni opłacalność kosztową bez dodatkowych wydatków na zakup systemu.
 
Porozmawiaj z nami!
Zamów kontakt
lub zadzwoń
+22 35 81 550


 
1
numer główny sieci inteligentnej 800, 801
5
poziomów menu z systemu zapowiedzi
100
numerów zakończeń w sieci w scenariuszu
System IVR
do kierowania ruchem przychodzącym
Statystyki połączeń
przychodzących i utraconych
Opcje dodatkowe
Lista VIP, weryfikacja 5-cyfrowym kodem PIN

Infolinie, których potrzebuje Twoja firma

Netia Infolinie to sprawna komunikacja pomiędzy Twoją firmą a klientami, kiedy i gdzie potrzebujesz.

Masz pytania?
Umów kontakt
lub zadzwoń +48 22 35 81 550
Zaufali nam
PKP Intercity S.A.
Usługa infolinii dla PKP Intercity – obsługa 50.000-75.000 połączeń przychodzących miesięcznie.
Pobierz referencję
 
Dowiedz się więcej!
Zamów kontakt
lub zadzwoń
+22 35 81 550


 
  • Co wyróżnia ofertę Netia Infolinie?

    Netia jest pierwszym operatorem, który zdecydował się na nakładanie numeracji 703 na stacjonarny numer Klienta, podobnie jak w usłudze 800. Dzięki temu Klient nie musi wykupować dodatkowych łączy (np. ISDN PRA).
  • Dla kogo jest przeznaczona usługa Netia Infolinie?

    Usługa Netia Infolinie jest przeznaczona dla każdej firmy, która chce obsługiwać połączenia przychodzące numerem specjalnym.
  • Czym różnią się numery infolinii w Netii?

    Netia oferuje szereg rodzajów infolinii przypisanych do określonych zakresów numerów telefonicznych, w tym:
    • 703 to linia informacyjna, dedykowana korporacjom, świadczącym usługę płatnych informacji,
    • 704 704 to linia przeznaczona do celów rozrywkowych, informacyjnych oraz mikropłatności,
    • 708 to audiotekst, czyli usługi dostępu do baz danych, zawierających zarejestrowane komunikaty głosowe.
  • Czy usługę 800 lub 801 możemy oferować tylko abonentom Netii?

    Usługi 800 i 801 mogą być instalowane u abonentów sieci Netii oraz abonentów innych sieci stacjonarnych. Usługi 0 800/801 są "nakładane" na już istniejące numery krajowe. Aby zatem uruchomić naszą usługę 800 lub 801, trzeba już być abonentem stacjonarnej sieci telefonicznej (POTS, ISDN, PABX itp.).
  • Jaki jest koszt infolinii?

    Opłata za infolinię składa się z reguły z opłaty instalacyjnej za udostępnienie numeru i aktywację scenariusza oraz z miesięcznych opłat abonamentowych a także opłat za ruch z połączeń przychodzących.

    Informacje szczegółowe dotyczące ceny konkretnych rozwiązań dostępne są u przedstawicieli Netii – zapraszamy do kontaktu w celu poznania szczegółów oferty i uzyskania pomocy w doborze rozwiązania najbardziej odpowiadającego potrzebom Twojej firmy.

Wybierz swój język ×