Różne numeracje do wyboru
Usługa Netia Infolinie oferuje numeracje płatne (tzw. premium rate), częściowo płatne lub bezpłatne dla dzwoniących, z którymi zapewnisz swoim Klientom dostęp do potrzebnych usług i informacji. Wybór należy do Ciebie.
Stały kontakt z klientami
Możliwość elastycznego dopasowania godzin działania infolinii i ustawienia automatycznych zapowiedzi, dzięki czemu usprawnisz komunikację i utrzymasz kontakt ze swoimi klientami.
Oszczędności
Na start pomożemy dobrać funkcjonalności i układ scenariusza infolinii wprost pod potrzeby Twojego biznesu, a po uruchomieniu usługi nasi specjaliści zapewnią dalsze doradztwo i wsparcie techniczne. Dzięki temu zyskasz usługę, która korzystnie wpłynie na wizerunek Twojej firmy oraz zapewni opłacalność kosztową bez dodatkowych wydatków na zakup systemu.
1
numer główny sieci inteligentnej 800, 801
5
poziomów menu
z systemu zapowiedzi
100
numerów zakończeń w sieci w scenariuszu
System IVR
do kierowania ruchem przychodzącym
Statystyki połączeń
przychodzących i utraconych
Opcje dodatkowe
Lista VIP, weryfikacja 5-cyfrowym kodem PIN
Infolinie, których potrzebuje Twoja firma
Netia Infolinie to sprawna komunikacja pomiędzy Twoją firmą a klientami, kiedy i gdzie potrzebujesz.
Zaufali nam
PKP Intercity S.A.
Usługa infolinii dla PKP Intercity – obsługa 50.000-75.000 połączeń przychodzących miesięcznie.
Pobierz referencję
Sprawdź także