Handel detaliczny oraz e-commerce - z punktu widzenia właścicieli marek oraz ich odbiorców - to równie ważne i wzajemnie uzupełniające się kanały sprzedaży. Netia oferuje szerokie portfolio zaawansowanych usług teleinformatycznych, stanowiących podstawę, zarówno efektywnego działania sieci handlowych i przedsiębiorców sprzedających swoje produkty przez Internet, jak i centrów handlowych, stawiających na komfort, użytkowość i atrakcyjność swoich obiektów. Zaspokajamy potrzeby w zakresie infrastruktury i usług telekomunikacyjnych, bezpieczeństwa, a także analityki zachowań i preferencji zakupowych – tak, aby satysfakcja klientów końcowych przełożyła się na wzrost ich lojalności.
Powoli kurczą się możliwości wzrostu handlu w sposób tradycyjny, dlatego kluczową rolę, w przypadku właścicieli sieci handlowych i punktów sprzedaży detalicznej, odgrywa obecność w środowisku online. Oznacza to konieczność poważnych zmian w metodach docierania z ofertą do klientów oraz budowania z nimi relacji w wirtualnej rzeczywistości. Zarządzanie doświadczeniem klienta we wszystkich punktach styku z marką – w sklepie stacjonarnym, internetowym, na stronie www, na blogu, w mediach społecznościowych, na infolinii sprzedażowej bądź reklamacyjnej lub też aplikacji mobilnej - powoduje większe zainteresowanie komunikacją omni-channel.