Kompleksowa usługa wsparcia IT i dzierżawy komputerów
Netia IT Support to nowa usługa kompleksowego wsparcia technicznego IT dla biznesu, wraz z (opcjonalną) dostawą komputerów Dell na wyjątkowo atrakcyjnych warunkach. Koszt podstawowego abonamentu z nielimitowanym wsparciem zdalnym, wraz z dzierżawą komputera przenośnego, to mniej niż 100 zł netto miesięcznie za jedno stanowisko!
Usługa Netia IT Support zapewnia nieprzerwaną, fachową obsługę systemów informatycznych na komputerach pracowników, przy stałym, w pełni przewidywalnym i niskim abonamencie miesięcznym (brak CAPEX po stronie Klienta). Niezależnie od wybranego wariantu, Netia oferuje nielimitowaną liczbę interwencji zdalnych.
- Korzystanie z zewnętrznych usług wsparcia IT – czym zainteresowanie wg badań, deklaruje wciąż ok. 70% firm - pozwala też na optymalizację działania własnych sił IT i koncentrację personelu na projektach rozwojowych. Daje też dużą elastyczność i możliwość ograniczenia kosztów administracyjnych związanych z tworzeniem nowych stanowisk pracy, szkoleniami oraz certyfikacjami pracowników – powiedział Krzysztof Jaworski, Starszy Kierownik Produktu w Netii.
- Dzięki dostępowi do pełnego wachlarza narzędzi do zdalnego monitoringu i pełnej dostępności zasobów Help Desk Netii, nasza usługa mogę być doskonałym wsparciem systemu zapewnienia ciągłości działania firm – dodał Krzysztof Jaworski.
Wysoką jakość i pełną ciągłość wsparcia zdalnego w usłudze Netia IT Support zapewnia Help Desk z licznymi specjalistami oraz zespoły lokalnego wsparcia technicznego na terenie całego kraju (w większości wariantów abonamentowych interwencje płatne dodatkowo).
Dostępne są 3 predefiniowane warianty abonamentu Netia IT Support (Basic, Standard, Premium) oraz wersja Custom. Poszczególne plany różnią się zakresem wsparcia oraz czasem dostępności i SLA. Już w bazowym wariancie Netia zapewnia utrzymanie wszystkich aplikacji biurowych, które mają aktualne wsparcie ze strony ich producenta. W wyższych planach Netia zapewnia m.in. zdalną konfigurację sprzętu sieciowego (routery, access pointy itp.). W pakiecie Custom oferta jest tworzona razem z Klientem, a wycena jest efektem niestandardowych wymagań i dedykowanego cennika. Cennik abonamentów predefiniowanych dostępny na stronie: https://www.netia.pl/pl/srednie-i-duze-firmy/produkty/it-solutions/netia-it-support
Partnerem Netii w zakresie usługi IT Support jest firma Dell, która zapewnia bezpośrednie dostawy komputerów przenośnych i stacjonarnych w wyjątkowo atrakcyjnych konfiguracjach i cenach (dzierżawa już od niespełna 80 zł netto miesięcznie).
- Obecny na rynku konsumenckim trend "używam, nie posiadam", jest coraz chętniej adoptowany także przez Klientów biznesowych. W modelu tym istotna jest jakość obsługi, jaką dostawca może zagwarantować. W Dell Technologies właśnie poziom świadczonych usług wsparcia poczytujemy sobie za jedną z naszych największych przewag konkurencyjnych – powiedział Dariusz Piotrowski, General Manager Dell Technologies Polska.
Minimalny próg liczby obsługiwanych stanowisk wynosi 5, a minimalny okres, na jaki zawierana jest umowa serwisowa oraz dzierżawy sprzętu, to 12 miesięcy. W przeciwieństwie do ofert innych operatorów telekomunikacyjnych, aby korzystać z usługi Netia IT Support dana firma nie musi być użytkownikiem innych usług Netii.