12 lipca 2023
Monitoring infrastruktury bezpieczeństwa IT
Z myślą o firmach i instytucjach, które posiadają lub chcą wdrożyć w swoich sieciach rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa IT oparte na technologii firmy Fortinet (Managed UTM, FortiGate), Netia rozbudowała ofertę w obszarze usług bezpieczeństwa teleinformatycznego o usługę Netia Incident Monitoring.
Netia Incident Monitoring to usługa bezpieczeństwa IT, która zapewnia całodobowy monitoring bezpieczeństwa i automatycznie informuje klientów o zidentyfikowanych incydentach. Usługa działa w modelu subskrypcyjnym, w środowisku wirtualnym (brak nakładów inwestycyjnych po stronie klienta) w obrębie infrastruktury sieciowej najpopularniejszego w Polsce dostawcy rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego, firmy Fortinet.
- Zagrożenie cyberatakami dotyczy w takim samym stopniu instytucji i firm praktycznie każdej wielkości. Co więcej, dla część podmiotów zapewnienie mechanizmów cyberbezpieczeństwa i całodobowego monitorowania incydentów bezpieczeństwa jest lub wkrótce będzie obowiązkiem, wynikającym ze zmian w prawie, w związku z dyrektywą NIS2. To właśnie do tego typu firm i instytucji kierujemy usługę Netia Incident Monitoring, która w sposób efektywny kosztowo pozwala spełnić wymagania oraz podnieść bezpieczeństwo infrastruktury IT – powiedział Mariusz Nowak, Kierownik ds. Rozwoju ICT w Netii.
Za świadczenie usługi (w trybie 24/7/365) odpowiada kilkunastoosobowy zespół ekspertów ds. cyberbezpieczeństwa, pracujący w dwóch niezależnych ośrodkach Security & Network Operations Center Grupy Netia w Warszawie i Katowicach.
W zależności od wybranego wariantu, usługa oprócz bieżącego monitoringu zagrożeń, zapewnia również warstwę analityczno-raportową, umożliwiającą konsultacje wykrytych zagrożeń z ekspertami Netii.
Więcej informacji o dostępnych wariantach i funkcjonalnościach usługi Netia Incident Monitoring znajduje się na stronie: https://www.netia.pl/pl/srednie-i-duze-firmy/produkty/bezpieczenstwo/netia-incident-monitoring
- Zagrożenie cyberatakami dotyczy w takim samym stopniu instytucji i firm praktycznie każdej wielkości. Co więcej, dla część podmiotów zapewnienie mechanizmów cyberbezpieczeństwa i całodobowego monitorowania incydentów bezpieczeństwa jest lub wkrótce będzie obowiązkiem, wynikającym ze zmian w prawie, w związku z dyrektywą NIS2. To właśnie do tego typu firm i instytucji kierujemy usługę Netia Incident Monitoring, która w sposób efektywny kosztowo pozwala spełnić wymagania oraz podnieść bezpieczeństwo infrastruktury IT – powiedział Mariusz Nowak, Kierownik ds. Rozwoju ICT w Netii.
Za świadczenie usługi (w trybie 24/7/365) odpowiada kilkunastoosobowy zespół ekspertów ds. cyberbezpieczeństwa, pracujący w dwóch niezależnych ośrodkach Security & Network Operations Center Grupy Netia w Warszawie i Katowicach.
W zależności od wybranego wariantu, usługa oprócz bieżącego monitoringu zagrożeń, zapewnia również warstwę analityczno-raportową, umożliwiającą konsultacje wykrytych zagrożeń z ekspertami Netii.
Więcej informacji o dostępnych wariantach i funkcjonalnościach usługi Netia Incident Monitoring znajduje się na stronie: https://www.netia.pl/pl/srednie-i-duze-firmy/produkty/bezpieczenstwo/netia-incident-monitoring