08 sierpnia 2023
Netia platynowym partnerem Dell Technologies
Netia, jako pierwszy integrator rozwiązań chmurowych w Polsce, została Platynowym Partnerem Dell Technologies w kategorii Cloud Services Provider (Dell CSP Platinum Partner). Osiągnięcie tego najwyższego statusu potwierdza komercyjny i kompetencyjny sukces Netii z zakresie świadczenia usług chmurowych.
Netia i Dell Technologies od lat wspólnie rozwijają usługi data center oraz cloud. Infrastruktura dostarczana przez Dell Technologies - lidera w budowaniu rozwiązań dla obiektów data center - wyróżnia się wysoką jakością, która gwarantuje bezpieczeństwo i ciągłość działania. Netia korzysta z serwerów Dell na własne potrzeby, świadczy też na ich bazie usługi chmury publicznej - Netia Compute - oraz usługę Serwery Dedykowane.
- Nasza współpraca z Dell Technologies układa się bardzo dobrze od wielu lat. Systematycznie rozwijamy nasze kompetencje i ofertę w oparciu o rozwiązania Dell EMC oraz dynamicznie zwiększamy sprzedaż, co teraz zaowocowało uzyskaniem pierwszego w Polsce, najwyższego z możliwych, statusu Platinum w kategorii Cloud Services Provider – powiedział Paweł Masłowski, Kierownik ds. Współpracy w Partnerami w obszarze B2B Grupy Netia.
- W połączeniu m.in. z faktem, iż Netia jest certyfikowanym partnerem VMware z tytułem Cloud Verified, usługi chmurowe (Netia Compute) są świadczone na najwyższym poziomie, na bazie rozwiązań globalnych liderów i gwarantują wysoką niezawodność oraz bezpieczeństwo. – dodał Paweł Masłowski.
Partnerstwo Platinum daje szereg korzyści, zarówno firmie posiadającej ten status, jak i jej klientom. Partner CSP Platinum, w stosunku do niższych poziomów (Silver, Gold), otrzymuje od Dell Technologies znacząco większe wsparcie służące akceleracji sprzedaży oraz dalszemu wzmacnianiu kompetencji w zespołach technicznych. Dla klienta przekłada się to na najwyższą jakość obsługi i jeszcze zwiększa atrakcyjność – zarówno kosztową, jak i funkcjonalną - rozwiązań oferowanych przez danego partnera Dell Technologies.
Na potrzeby Grupy Netia, jako platynowego partnera, stworzony został też specjalny zespół ekspertów w Dell Technologies, którego zadaniem jest jak najlepsza realizacja wspólnie świadczonych usług i wsparcie w pozyskaniu nowych projektów biznesowych. Dzięki temu, w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych, Netia jest w stanie bardzo szybko zaadresować je bezpośrednio u producenta, co znacząco usprawnia rozwiązanie danego zgłoszenia klienta.
- Nasza współpraca z Dell Technologies układa się bardzo dobrze od wielu lat. Systematycznie rozwijamy nasze kompetencje i ofertę w oparciu o rozwiązania Dell EMC oraz dynamicznie zwiększamy sprzedaż, co teraz zaowocowało uzyskaniem pierwszego w Polsce, najwyższego z możliwych, statusu Platinum w kategorii Cloud Services Provider – powiedział Paweł Masłowski, Kierownik ds. Współpracy w Partnerami w obszarze B2B Grupy Netia.
- W połączeniu m.in. z faktem, iż Netia jest certyfikowanym partnerem VMware z tytułem Cloud Verified, usługi chmurowe (Netia Compute) są świadczone na najwyższym poziomie, na bazie rozwiązań globalnych liderów i gwarantują wysoką niezawodność oraz bezpieczeństwo. – dodał Paweł Masłowski.
Partnerstwo Platinum daje szereg korzyści, zarówno firmie posiadającej ten status, jak i jej klientom. Partner CSP Platinum, w stosunku do niższych poziomów (Silver, Gold), otrzymuje od Dell Technologies znacząco większe wsparcie służące akceleracji sprzedaży oraz dalszemu wzmacnianiu kompetencji w zespołach technicznych. Dla klienta przekłada się to na najwyższą jakość obsługi i jeszcze zwiększa atrakcyjność – zarówno kosztową, jak i funkcjonalną - rozwiązań oferowanych przez danego partnera Dell Technologies.
Na potrzeby Grupy Netia, jako platynowego partnera, stworzony został też specjalny zespół ekspertów w Dell Technologies, którego zadaniem jest jak najlepsza realizacja wspólnie świadczonych usług i wsparcie w pozyskaniu nowych projektów biznesowych. Dzięki temu, w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych, Netia jest w stanie bardzo szybko zaadresować je bezpośrednio u producenta, co znacząco usprawnia rozwiązanie danego zgłoszenia klienta.