Countryland - telewizja hotelowa - Case Study - Biznes Netia
Menu główne

Rozwiązania dla gości Twojego hotelu

Nowoczesna telewizja hotelowa i niezawodny Internet

courtyard-logo.jpg


Hotel Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront potrzebował zwiększyć ofertę kanałów telewizyjnych. Szukał również rozwiazania, które zdjęłoby z jego pracowników ciężar zarządzania licencjami od różnych dostawców contentu, w tym zagranicznych, co stanowiło dużą niedogodność. Po wybraniu usługi Netia Telewizja dla Hoteli i wprowadzeniu wielu pakietów programowych objętych jedną umową, zwiększył się poziom satysfakcji gości hotelowych i uprościło się zarządzanie dostępnymi kanałami przez pracowników hotelu.

Telewizja, jakiej oczekują goście hotelowi

Dzięki wdrożeniu usług Netii goście Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront otrzymują do dyspozycji ok. 70 kanałów, w tym w jakości HD. Mają szeroki wachlarz kanałów tematycznych i obcojęzycznych oraz mogą streamować na ekrany telewizorów własny content telewizyjny. Od kiedy wdrożono usługę, przestały pojawiać się negatywne opinie odnośnie jakości transmisji czy dostępnej liczby kanałów. Wielu gości zaczęło wręcz wyrażać obsłudze hotelowej swoją aprobatę dla nowych rozwiązań.

Jak przebiegało krok po kroku wdrożenie usługi? 

Wdrożenie usługi rozpoczęto od utworzenia łącza dedykowanego w serwerowni Netii oraz instalacji stacji czołowej IP u Klienta. Powstało również łącze zapasowe WLAN, którego zadaniem jest zagwarantowanie sygnałowi stabilności i niezawodności w każdych warunkach. Kolejnym krokiem przy wdrożeniu było przeprogramowanie wszystkich odbiorników w hotelu – zarówno pod kątem rozwiązań Netii, jak i Google Chromecast.

O współpracy Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront i Netii

Dzięki Netii znacząco rozszerzyliśmy ofertę programową oraz zwiększyliśmy jakość transmisji telewizyjnej. Nie uszło to uwadze gości, którzy wcześniej wielokrotnie sygnalizowali, że brakuje im określonych kanałów, albo że chcieliby streamować treści z telefonu na ekran telewizora. Obecnie mają takie możliwości i tym samym są bardziej usatysfakcjonowani z pobytu, co znalazło też pozytywne odzwierciedlenie w ocenach naszego hotelu. Od kiedy działa usługa Netia Telewizja dla Hoteli, na żadnym z portali nie pojawiła się nawet jedna negatywna opinia dotycząca naszej oferty programowej.

Z punktu widzenia Działu IT istotny jest fakt, że usługa działa bez żadnych przestojów i dokładnie tak, jak oczekiwaliśmy, a w razie potrzeby, w każdej chwili możemy liczyć na wsparcie specjalistów z Netii. Dzięki temu jesteśmy spokojni o jakość telewizji dostarczanej dla gości i mamy więcej czasu na inne projekty. 

 

Jacek Syldatk

Technical Manager w hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

Marriott Gdynia Waterfront

Poznaj proces wdrożenia

Korzyści

Najwyższa jakość transmisji

Dzięki stabilnym łączom internetowym i technologii IP (multicast), telewizja jest transmitowana w najwyższej możliwej jakości obrazu. Tym samym goście hotelowi mają duży komfort oglądania i mogą  poczuć się, jakby byli w kinie.

Personalizowany przekaz

Do kanałów telewizyjnych, dostarczanych przez Netię, hotel może swobodnie dodawać treści promocyjne dotyczące jego oferty, dzięki integracji usługi z platformą marketingową, która jest łatwa do zarządzania, jeśli chodzi o zmiany treści i personalizację przekazu.

Wsparcie doświadczonych ekspertów

Specjaliści Netii stale wspierają pracowników hotelu swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie dostarczanych usług. Standardem przed wdrożeniem usługi telewizji hotelowej są szkolenia, na których personel otrzymuje pełną wiedzę o możliwościach platformy i sposobach jej obsługi.

Satysfakcja klientów

Netia Telewizja dla Hoteli jest gwarancją satysfakcji gości, dzięki temu negatywne opinie, czy komentarze gości na portalach, pojawiają się bardzo rzadko. To szczególnie ważne z punktu widzenia prowadzonych działań promocyjnych hotelu, ale także satysfakcji gości, którzy niejednokrotnie powracają do hotelu w Gdyni.

Zainteresowała Cię ta historia?

Pobierz case study (PDF)

Wybierz swój język ×