Hotel Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront potrzebował zwiększyć ofertę kanałów telewizyjnych. Szukał również rozwiazania, które zdjęłoby z jego pracowników ciężar zarządzania licencjami od różnych dostawców contentu, w tym zagranicznych, co stanowiło dużą niedogodność. Po wybraniu usługi Netia Telewizja dla Hoteli i wprowadzeniu wielu pakietów programowych objętych jedną umową, zwiększył się poziom satysfakcji gości hotelowych i uprościło się zarządzanie dostępnymi kanałami przez pracowników hotelu.
Telewizja, jakiej oczekują goście hotelowi
Dzięki wdrożeniu usług Netii goście Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront otrzymują do dyspozycji ok. 70 kanałów, w tym w jakości HD. Mają szeroki wachlarz kanałów tematycznych i obcojęzycznych oraz mogą streamować na ekrany telewizorów własny content telewizyjny. Od kiedy wdrożono usługę, przestały pojawiać się negatywne opinie odnośnie jakości transmisji czy dostępnej liczby kanałów. Wielu gości zaczęło wręcz wyrażać obsłudze hotelowej swoją aprobatę dla nowych rozwiązań.
Jak przebiegało krok po kroku wdrożenie usługi?
Wdrożenie usługi rozpoczęto od utworzenia łącza dedykowanego w serwerowni Netii oraz instalacji stacji czołowej IP u Klienta. Powstało również łącze zapasowe WLAN, którego zadaniem jest zagwarantowanie sygnałowi stabilności i niezawodności w każdych warunkach. Kolejnym krokiem przy wdrożeniu było przeprogramowanie wszystkich odbiorników w hotelu – zarówno pod kątem rozwiązań Netii, jak i Google Chromecast.
Poznaj proces wdrożenia
Korzyści
Najwyższa jakość transmisji
Dzięki stabilnym łączom internetowym i technologii IP (multicast), telewizja jest transmitowana w najwyższej możliwej jakości obrazu. Tym samym goście hotelowi mają duży komfort oglądania i mogą poczuć się, jakby byli w kinie.
Personalizowany przekaz
Do kanałów telewizyjnych, dostarczanych przez Netię, hotel może swobodnie dodawać treści promocyjne dotyczące jego oferty, dzięki integracji usługi z platformą marketingową, która jest łatwa do zarządzania, jeśli chodzi o zmiany treści i personalizację przekazu.
Wsparcie doświadczonych ekspertów
Specjaliści Netii stale wspierają pracowników hotelu swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie dostarczanych usług. Standardem przed wdrożeniem usługi telewizji hotelowej są szkolenia, na których personel otrzymuje pełną wiedzę o możliwościach platformy i sposobach jej obsługi.
Satysfakcja klientów
Netia Telewizja dla Hoteli jest gwarancją satysfakcji gości, dzięki temu negatywne opinie, czy komentarze gości na portalach, pojawiają się bardzo rzadko. To szczególnie ważne z punktu widzenia prowadzonych działań promocyjnych hotelu, ale także satysfakcji gości, którzy niejednokrotnie powracają do hotelu w Gdyni.