Przez lata Douglas korzystał ze wsparcia wielu operatorów, ponieważ objęcie całej sieci sklepów usługami jednego wydawało się niewykonalne. Dziś to Netia dostarcza Internet i łącza telefoniczne do wszystkich perfumerii Douglas na terenie Polski. Współpraca okazała się na tyle wzorowa, że stała się przykładem dla oddziałów Douglas w innych krajach.
Partnerskie relacje, które budują biznes
Współpraca DOUGLAS z Netią zaczęła się długo przed tym, zanim poszerzono ofertę o kompleksowe usługi dla wszystkich sklepów sieci. Dzięki temu, że dobrze znaliśmy Klienta i jego potrzeby, byliśmy w stanie zaoferować rozwiązanie szyte na miarę.
Jak wyglądało wdrożenie usługi
Zapewnienie jednolitych usług w całej sieci sklepów Douglas do niedawna wydawało się niemożliwe, jednak Netia podołała temu wyzwaniu. W case study przedstawiliśmy, jak wyglądała realizacja projektu z wdrożeniem Internetu oraz innych usług, w tym rozwiązań chmurowych.
Korzyści
Skuteczna obsługa klienta
Dzięki stabilnym łączom internetowym obsługa w sklepach (płatności kartą, obsługa kart podarunkowych i kart Douglas, generowanie raportów sprzedaży itd.) stała się płynniejsza. Mniejsza awaryjność usług wpływa pozytywnie na doświadczenia klienta.
Możliwość swobodnego skalowania
działalności
Wszystkie dotychczasowe usługi mogą być automatycznie wdrażane w kolejnych lokalizacjach, których z czasem prawdopodobnie przybędzie. Również rozwiązania chmurowe mogą być elastycznie rozszerzane wraz z rozwojem biznesu.
Odciążenie dla działu IT
Usuwanie awarii łączności w sklepach pochłaniało wiele czasu. Dzięki wdrożeniu nowych, niezawodnych łącz i ich konsolidacji u jednego dostawcy, dział IT może się skupić na zadaniach kluczowych z perspektywy biznesu, zamiast na ciągłym rozwiązywaniu problemów technicznych.
Wsparcie doświadczonych ekspertów
Specjaliści Netii wspierają Douglas zarówno w codziennych działaniach, jak i w nagłych, trudnych do przewidzenia sytuacjach. Przykładem jest czas lockdownu po wybuchu pierwszej fali pandemii, gdy wszystkie sklepy stacjonarne zostały zamknięte. W zaledwie tydzień Netia uruchomiła call center dla klientów premium Douglas, którzy nie korzystali z Internetu.