Case Study - Pełne wsparcie biznesu omnichannel | Biznes Netia
Menu główne

SUPER-PHARM - pełne wsparcie biznesu omnichannel

Środowisko chmurowe i rozwiązania,
które napędzają biznes online i offline

super-pharm-logo_1.png

Z perspektywy firmy Super-Pharm integracja działań online i offline ma kluczowe znaczenie. Netia wspierała Super-Pharm w tym procesie najpierw wdrażając Internet i usługi głosowe w 80 sklepach stacjonarnych sieci, a następnie dostarczając rozwiązania chmurowe konieczne do uruchomienia skalowalnego sklepu internetowego.

Więcej niż niezawodny Internet

Dzięki niezawodnym łączom internetowym sklepy stacjonarne i sklep internetowy Super-Pharm funkcjonują bez przestojów. Co więcej, oparcie sklepu online o rozwiązania chmurowe Netii zapewniło mu większą stabilność i swobodę w dalszym rozwoju.

Wdrożenie pakietu usług internetowych i głosowych Netii usprawniło w Super-Pharm wiele procesów związanych z zarządzaniem relacjami z klientami i dostawcami.

Jak przebiegała realizacja projektu?

Choć sklep internetowy Super-Pharm działał sprawnie, to pandemia stała się impulsem do zapewnienia mu jeszcze większej stabilności. W tym celu Super-Pharm wybrał z usług Netii rozwiązania backupowe oraz serwery dedykowane. Równolegle trwały prace nad wdrożeniem zapasowych łącz internetowych opartych o technologię GSM w sklepach stacjonarnych.

Więcej informacji o tym, jak przebiegało wdrożenie usług Netii w Super-Pharm, znajduje się w case study, które można pobrać poniżej. 

 

O współpracy Super-Pharm i Netii

Przez lata naszą pięta achillesową były niestabilne łącza internetowe w galeriach handlowych. Z biegiem lat problem stawał się bardziej odczuwalny, ponieważ coraz więcej obszarów podlegało cyfryzacji. Netia wyszła naprzeciw naszym potrzebom i z sukcesem wdrożyła w 80 placówkach zintegrowane usługi głosowe i internetowe, które gwarantują płynną pracę naszych sklepów i bezproblemową realizację e-recept w aptekach.

Marek Gryz 
Manager IT w Super-Pharm

Korzyści

Zawsze sprawny sklep

Zarówno w pracy sklepu online, jak i fizycznych placówek nie ma przestojów. Klienci mogą swobodnie robić zakupy, a obsługa sklepu może skupić się na swoich zadaniach, a nie problemach technicznych wynikających np. z braku łączności.
 

Integracja usług

Rozszerzając wachlarz usług od Netii, Klient ułatwił sobie zarządzanie relacjami z dostawcami. Netia jest w stanie kompleksowo wspierać biznes w wielu obszarach. Nie tylko dostarcza chmurę obliczeniową i inne rozwiązania dla e-commerce, ale także dba o najwyższą jakość połączeń w sklepach. Usprawnia to rozliczanie usług oraz reagowanie na ewentualne awarie i skalowanie biznesu omnichannel.

Bezpieczeństwo danych

Dzięki dywersyfikacji infrastruktury serwerowej Klient ma pewność, że sklep internetowy będzie działać sprawnie, nawet jeśli w jednej z lokalizacji, w której znajdują się serwery, doszłoby do awarii.

Zainteresowała Cię historia Klienta?

Pobierz case study

Wybierz swój język ×