- Strona główna
- Średnie i duże firmy
- Pomoc
- Produkty
- Pierwsze kroki
Produkty
infotabsb2b.mostpopular
- Najpopularniejsze
- pierwsze kroki
-
rozwiązania
- Jak zgłosić awarię usługi?
- Mam problem z aktywacją usługi Integralnet, jak mogę uzyskać wsparcie?
- Gdzie zgłosić awarię w trakcie aktywacji usługi?
- Moja usługa nie ma skonfigurowanego protokołu BGP, jak mogę to zmienić?
- Zamówiłem łącza z BGP, jaki jest status jego aktywacji?
- BGP przestało działać.
- Dlaczego mój prefiks nie jest rozgłaszany?
- Chciałbym tranzytować prefiksy pochodzące z innych systemów autonomicznych, czy Netia je zaakceptuje?
- Jeden z moich hostów (adresów IP) padł ofiarą ataku DDoS, jak mogę poinformować Netię o konieczność wstrzymania ruch w kierunku tego hosta/hostów?
- Czy mogę ogłaszać pod swoim ASN adresację Netii?
- Nie interesuje mnie możliwość sterowania ruchem i nie mam adresacji typu PI, ale zależy mi na bezpiecznym i redundantnym połączeniu z internetem.
- Chciałbym mieć kontrolę nad rozgłaszaniem mojego prefiksu przez Netię.
- Moje łącze działa wolno, co mogę zrobić?
- Moje łącze ma okresowe spadki transferu, co mogę zrobić?
- Moje łącze ma cały czas zaniżony transfer, co mogę zrobić?
- Jak uzyskać dostęp do serwera statystyk?
- Kiedy zgłosić reklamację z tytułu przekroczenia SLA usuwanej awarii?
- W jaki sposób weryfikować podejrzane wiadomości e-mail?
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami
Kontakt z Netią
Zamów kontakt