15 listopada 2017
- sprawdź strukturę i zapotrzebowanie Twojej sieci LAN na pasmo. Zapotrzebowanie jest uzależnione od wielkości sieci i charakteru działalności firmy, a obciążenie sieci może być uzależnione od pory dnia. W niektórych przypadkach łącze 2Mbps spełni wszelkie oczekiwania, w innych może się okazać, że łącze 100Mbps nie będzie wystarczające
- sprawdź czy Twoje łącze nie jest okresowo „wysycane” przez jedno z urządzeń pracujących w Twojej sieci. Być może któryś z użytkowników okresowo potrzebuje większego transferu, co wpływa na zachowanie całej sieci. Ruch w sieci mogą monitorować Twoi specjaliści IT. Jeśli zidentyfikujesz urządzenie generujące problemy, zdecyduj, czy są to działania oczekiwane (być może są to aktywności typu synchronizacja danych korzystające z sieci, które są niezbędne):
- jeśli to możliwe, przesuń działania niekrytyczne, a obciążające łącze, na godziny poza Twoimi godzinami pracy
- jeśli jest to ruch niepożądany, wyeliminuj przyczynę
- sprawdź czy Twoje łącze nie jest atakowane z sieci. Ruch w sieci mogą monitorować Twoi specjaliści IT. Jeśli zauważysz taką sytuację, skontaktuj się z Centrum Obsługi Biznesu: 801 801 999 lub biznes@netia.pl
- jeśli powyższe działania nie były skuteczne, skontaktuj się z Centrum Obsługi Biznesu: 801 801 999 lub biznes@netia.pl. Zgłoszenie zostanie przekazane do działu technicznego w celu weryfikacji konfiguracji usługi i sprawdzenia poprawności jej działania.
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dziękujemy za informację. Państwa wskazówki są dla nas bardzo cenne.
Zobacz także