Co wiesz o połączeniach telefonicznych w Twojej firmie i do czego możesz wykorzystać te informacje?
Czy wiesz ile jest realizowanych dziennie czy tygodniowo połączeń telefonicznych oraz jaka ich część to połączenia przychodzące czy wychodzące? Na ile są skuteczne, a ile z nich stanowią połączenia nieodebrane? I na koniec - jak to się przekłada na Twoją sprawność biznesową, w tym utracone kontakty czy koszty prowadzonych rozmów (koszty obsługi klienta czy koszt pozyskania leada sprzedażowego)?
Takich informacji może dostarczyć funkcja TelbazaNet z oferty głosowej Netii. Ale to nie wszystko - podziel się z nami, jakich jeszcze informacji brakuje, abyś mógł skutecznie zarządzać komunikacją w Twojej organizacji? Wraz z Partnerem - Contec odpowiemy na te potrzeby.
Podczas webinaru przedstawimy funkcje związane ze statystykami połączeń telefonicznych w Twojej firmie! Dowiedz się więcej na ten temat podczas organizowanego webinaru - 12 grudnia, godz. 12.00.
Partnerem spotkania jest:
W trakcie webinaru omówimy:
Ile wiesz o połączeniach telefonicznych w Twojej firmie i co może okazać się istotne z punktu widzenia prowadzonego biznesu?
Statystyki połączeń – jakie informacje zawierają i jak można je dalej wykorzystać?
Analiza danych o połączeniach – podstawa do planowania pracy i zadań dla pracowników.
Ile wiesz o połączeniach telefonicznych w Twojej firmie i co może okazać się istotne z punktu widzenia prowadzonego biznesu?
Statystyki połączeń – jakie informacje zawierają i jak można je dalej wykorzystać?
Analiza danych o połączeniach – podstawa do planowania pracy i zadań dla pracowników.
Zarejestruj się na webinar
Prelegenci:
Kierownik Produktu, Netia
Zawodowe ostrogi zdobywałem w Instytucie Łączności. Potem był już tylko obszar komercyjny, w którym do dziś pracuję na rynku Klientów B2B. Wdrożenia i zarządzanie produktami są osią mojej pracy zawodowej. Nowinki technologiczne są jak „orientalne” przyprawy, które stosujemy, aby poprawić jakość naszych usług. Tak właśnie przygotowaliśmy w Netii rozszerzenie dla tradycyjnych usług telefonicznych, które nazwaliśmy VoiceBotem. Nasi Klienci korzystają z AI w naturalny sposób.
Krzysztof Żółtański, CONTEC
Posiadam wieloletnie doświadczenie w kierowniu zespołami handlowymi, projektowymi oraz technicznymi w branży Telco i IoT. Zajmuję się kreowaniem nowych produktów, ich rozwojem i ich wprowadzaniem na rynek w modelu SaaS. W kontaktach z klientami kluczowymi koncentruję się na analizie potrzeb, budowaniu koncepcji i projektowaniu funkcjonalności pod kątem konkretnych potrzeb organizacji.