Jak człowiek z człowiekiem!
Netia wprowadziła na rynek unikalną w skali kraju usługę dodatkową do rozwiązania głosowego - IntegralNet. Netia VoiceBot to robot głosowy oparty o sztuczną inteligencję, który dba o szybkie i efektywne łączenie rozmów - jak człowiek z człowiekiem!
Netia VoiceBot dowie się z kim chce się połączyć dzwoniący, sprawdzi czy połączenie może być w danej chwili zrealizowane i połączy dzwoniącego ze wskazaną osobą. Jeżeli z jakiegoś powodu połączenie nie może być zrealizowane, wówczas VoiceBot oddzwoni, gdy tylko dany pracownik będzie dostępny.
Rzeczywiste połączenie i rozmowa przeprowadzana jest już między konsultantem i klientem.
Podczas webinaru przedstawimy naszego robota, który zrewolucjonizuje i zastąpi tradycyjne centralki telefoniczne i IVRy! Dowiedz się więcej na ten temat podczas organizowanego webinaru - 5 września o godz. 10.
Partnerem spotkania jest:
W trakcie webinaru przedstawimy:
Jaka jest różnica między VoiceBotem a botami obsługującymi kampanie telefoniczne?
Jaka jest jego przewaga nad tradycyjnymi rozwiązaniami typu IVR?
Czy bot może obsłużyć całą komunikację głosową przychodzącą?
W jaki sposób można wykorzystać VoiceBota w Twojej firmie?
DEMO Netia VoiceBot
Jaka jest różnica między VoiceBotem a botami obsługującymi kampanie telefoniczne?
Jaka jest jego przewaga nad tradycyjnymi rozwiązaniami typu IVR?
Czy bot może obsłużyć całą komunikację głosową przychodzącą?
W jaki sposób można wykorzystać VoiceBota w Twojej firmie?
DEMO Netia VoiceBot
Zarejestruj się na wydarzenie
Prelegenci:
Kierownik Produktu, Netia
Zawodowe ostrogi zdobywałem w Instytucie Łączności. Potem był już tylko obszar komercyjny, w którym do dziś pracuję na rynku Klientów B2B. Wdrożenia i zarządzanie produktami są osią mojej pracy zawodowej. Nowinki technologiczne są jak „orientalne” przyprawy, które stosujemy, aby poprawić jakość naszych usług. Tak właśnie przygotowaliśmy w Netii rozszerzenie dla tradycyjnych usług telefonicznych, które nazwaliśmy VoiceBotem. Nasi Klienci korzystają z AI w naturalny sposób.
Sales Executive, Born Digital
W Born Digital odpowiada za sprzedaż na terenie Polski. Absolwent Instytutu Informatyki Politechniki Warszawskiej. Od wielu lat zajmuje się rozwiązaniami do usprawniania komunikacji biznesowej, wdrażanymi przez operatorów telekomunikacyjnych i duże przedsiębiorstwa. Brał udział tworzeniu koncepcji i wdrożeniu szeregu projektów z obszaru PSTN, Hosted PBX, UC oraz AI w Centralnej Europie.