1 linia wsparcia 24/7/365
- monitoring systemów i usług z poziomu SIEM
- weryfikacja alertów
- odbieranie zgłoszeń i kontakty z Klientem
- incydenty - proces triage
- zakładanie i obłsuga biletów
- analiza podstawowych incydentów
2 linia wsparcia
- opracowywanie reguł, scenariuszy i playbooków
- analiza i mitygacja zaawansowanych incydentów
- wsparcie wdrozeń usług
- wsparcie 1 linii SOC
- realizacja skanów podatności
- zgłaszanie incydentów do CSiRT
- tuning systemów
3 linia wsparcia
- realizacja zaawansowanych usług profesjonalnych
- threat hunting & threat intelligence
- wsparcie 1 i 2 linii SOC
- wsparcie przy skomplikowanych wdrożeniach
Certyfikaty
Wśród nas są specjaliści i eksperci o udokumentowanej wiedzy i kompetencjach w postaci licznych certyfikatów branżowych oraz producenckich (w zakresie wykorzystywanych technologii). Wybrani pracownicy SOC dysponują również poświadczeniami bezpieczeństwa w dostępnie do informacji niejawnych.
ISO 27001:2017
Wszystkie usługi cyberbezpieczeństwa oferowane przez Netia, w tym usługi realizowane przez zespół Netia SOC, są objęte Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnym z ISO 27001. Zgodność ze standardem potwierdzają regularne audyty certyfikacyjne realizowane przez zewnętrzne autoryzowane firmy audytorskie.