Wysoka jakość obsługi Klienta
Szybka obsługa zamówień i realizacja zadań dzięki automatyzacji czynności w procesach biznesowych, wbudowanemu silnikowi Workflow oraz integracji z systemami IT. Elektroniczny obieg dokumentów to dobra inwestycja dla Twojej firmy.
Niższe koszty
Wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów to ograniczenie kosztów pracy oraz kosztów materiałowych dzięki skróceniu realizacji zadań.
Bezpieczeństwo
System elektronicznego obiegu dokumentów zwiększa bezpieczeństwo informacji firmowych dzięki centralizacji danych i dokumentów, rejestracji każdej czynności w systemie oraz rozbudowanemu systemowi uprawnień.
1 platforma – wiele możliwości
kilka wariantów usługi, od obsługi kancelarii przez modelowanie procesów po bezpieczne archiwum dokumentów
2 Warianty wdrożenia
zależnie od wymagań Klienta, instalacja w środowisku operatora lub klienta
4 Moduły w ramach usługi
podpis elektroniczny, aplikacja kancelaryjna, silnik procesowy BPM oraz archiwum
>1000 ocalonych drzew
dzięki wdrożeniu Paperless u dotychczasowych Klientów
> 5000 godzin
zaoszczędzonych w prowadzeniu procesów i procedur u naszych Klientów, po wdrożeniu Paperless
> 10 zaawansowanych wdrożeń
dla najbardziej wymagających Klientów
Jedna platforma i tysiące oszczędności
Dzięki rezygnacji z papieru i optymalizacji procesów wewnątrzfirmowych.
Elektroniczny system obiegu dokumentów dla firm Netia Paperless to unikalne rozwiązanie zapewniające sprawną obsługę różnorodnej korespondencji oraz automatyzację akceptacji dokumentacji księgowej, dzięki czemu proces obsługiwany jest płynnie i zgodnie z terminami płatności.
Partner technologiczny
Paperless "Cloud"
Paperless „On premise”
Najczęściej zadawane pytania
Materiały do pobrania
Polecane treści
Sprawdź także