Elastyczność
Netia Customer Service to wiele modelów współpracy opartych o niestandardowe projekty realizowane pod oczekiwania Twojej firmy. Włączamy w nie rozwiązania, które już posiadasz. Dzięki temu jednocześnie usprawniamy proces obsługi i optymalizujemy koszty.
Wielokanałowa obsługa
Umożliwiamy obsługę wieloma kanałami komunikacji (voice, mail, sms), co zapewnia wygodny i skuteczny kontakt z Twoją firmą. Wpływa to pozytywnie na zadowolenie klientów, które zwiększa szansę na sprzedaż Twoich usług lub produktów.
Wyróżniająca się jakość
Wysokie standardy obsługi klienta zapewnia stałe szkolenie i monitorowanie jakości pracy konsultantów w oparciu o nowoczesne narzędzie analityczne. Zyskujesz więc pewność, że Twoi klienci otrzymają pomoc, jakiej potrzebują – także w języku angielskim.
Dostępność 365/7/24
Usługa jest realizowana w trybie 365/7/24 i z 9 niezależnych lokalizacji. Dzięki temu Twoi klienci zostaną obsłużeni w każdym czasie i bez przestojów, bo nawet w przypadku awarii system Call Center przełączy się z jednej lokalizacji do drugiej, zachowując tym samym ciągłość działania.
System analityki mowy
weryfikujący i usprawniający jakość obsługi klienta
Nagrywanie rozmów
z zachowaniem nagrań przez dowolny okres
System IVR
do kierowania ruchem przychodzącym
Interaktywne kampanie wychodzące
z personalizacją pod klienta
Kampanie wychodzące – dialer
umożliwiające kontakt z dużą bazą numerów
Raportowanie
z pełnymi statystykami pracy call center
Idealne Call Center
Netia Customer Service to skuteczna i przyjazna obsługa klienta, oparta o najnowsze rozwiązania technologiczne.
Zaufali nam
Narodowy Fundusz Zdrowia
Obsługa infolinii Narodowego Programu Szczepień przeciw COVID-19 w systemie Call Center
POBIERZ REFERENCJĘ
Sprawdź także