Netia Customer Service | Biznes Netia
Menu główne

Netia Customer Service

Skuteczna i przyjazna obsługa klienta

W oparciu o połączenie systemu Call Center, infolinii i dotychczasowych rozwiązań w Twojej firmie stwórz idealną obsługę klienta – szybką, skuteczną i dostosowaną do potrzeb.

Elastyczność
Netia Customer Service to wiele modelów współpracy opartych o niestandardowe projekty realizowane pod oczekiwania Twojej firmy. Włączamy w nie rozwiązania, które już posiadasz. Dzięki temu jednocześnie usprawniamy proces obsługi i optymalizujemy koszty.
Wielokanałowa obsługa
Umożliwiamy obsługę wieloma kanałami komunikacji (voice, mail, sms), co zapewnia wygodny i skuteczny kontakt z Twoją firmą. Wpływa to pozytywnie na zadowolenie klientów, które zwiększa szansę na sprzedaż Twoich usług lub produktów.
Wyróżniająca się jakość
Wysokie standardy obsługi klienta zapewnia stałe szkolenie i monitorowanie jakości pracy konsultantów w oparciu o nowoczesne narzędzie analityczne. Zyskujesz więc pewność, że Twoi klienci otrzymają pomoc, jakiej potrzebują – także w języku angielskim.
Dostępność 365/7/24
Usługa jest realizowana w trybie 365/7/24 i z 9 niezależnych lokalizacji. Dzięki temu Twoi klienci zostaną obsłużeni w każdym czasie i bez przestojów, bo nawet w przypadku awarii system Call Center przełączy się z jednej lokalizacji do drugiej, zachowując tym samym ciągłość działania.
 
Porozmawiaj z nami!
Zamów kontakt
lub zadzwoń
+22 35 81 550


 
System analityki mowy
weryfikujący i usprawniający jakość obsługi klienta
Nagrywanie rozmów
z zachowaniem nagrań przez dowolny okres
System IVR
do kierowania ruchem przychodzącym
Interaktywne kampanie wychodzące
z personalizacją pod klienta
Kampanie wychodzące – dialer
umożliwiające kontakt z dużą bazą numerów
Raportowanie
z pełnymi statystykami pracy call center

Idealne Call Center

Netia Customer Service to skuteczna i przyjazna obsługa klienta, oparta o najnowsze rozwiązania technologiczne.

Masz pytania?
Umów kontakt
lub zadzwoń +48 22 35 81 550
Zaufali nam
Narodowy Fundusz Zdrowia
Obsługa infolinii Narodowego Programu Szczepień przeciw COVID-19 w systemie Call Center
POBIERZ REFERENCJĘ 
 
Dowiedz się więcej!
Zamów kontakt
lub zadzwoń
+22 35 81 550


 
  • Co wyróżnia ofertę Netia Customer Service?

    Netia Customer Service to:
    - 25-letnie doświadczenie w obsłudze Klientów oraz najnowsze technologie. Dostarczamy elastyczne rozwiązanie dotyczące obsługi w systemie Call Center
    - Automatyczne systemy obsługi wykorzystujące rozwiązania i technologię stosowaną na co dzień w pracy osób z Centrów Obsługi Netii
    - 9 lokalizacji, w których może być realizowana obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym. Zabezpieczenia zgodnie ze standardami wykorzystywanymi w centrach kolokacji.
    - Wykorzystanie narzędzia analitycznego Nice Nexidia Analytics, które zapewnia wgląd w interakcje z klientami i umożliwia podejmowania uzasadnionych decyzji dotyczących codziennej działalności, co przekłada się na doskonałą obsługę oraz zadowolenie klientów, korzystających z centrum obsługi klienta.
    - Zaawansowana technologicznie, skalowalna telefonia IP, która pozwala zaoferować klientom praktycznie nieograniczone, pod względem skalowalności, infolinie, na które zawsze można się dodzwonić.
  • Co zapewnia usługa Netia Customer Service?

    W ramach usługi Netia Customer Service możliwe jest:
    - realizowanie niestandardowych projektów spełniających indywidualne wymagania klienta,
    - rozwiązanie sytuacji kryzysowych przy nadwyżce ruchu przychodzącego na infolinię klienta,
    - uruchomienie w bardzo krótkim czasie wsparcia outsourcingowego dla firm i instytucji oraz obsługa zdalnej komunikacji z klientami,
    - stworzenie zespołu do obsługi infolinii wraz z systemem call center, który obsłuży połączenia przychodzące, wykona badania konsumenckie, umówi wizyty lub zaktualizuje bazy danych,
    - połączenie rozwiązania technologicznego Netii z infrastrukturą klienta.

    Netia zapewnia:
    - odpowiednie zasoby oraz narzędzia do prowadzenia usługi w systemie 24/7
    - odbieranie i wykonywanie telefonów i wiadomości elektronicznych przez konsultantów i procesowaniu ich według ustalonych zasad i procedur
    - udostępnienie systemu oraz procesowaniu w nim zgłoszeń
    - infrastrukturę do szkoleń konsultantów
    - kanały telekomunikacyjne dedykowane dla klienta, takie jak: numery podkładowe,
    - konsultantów ze znajomością języków obcych
    - standardy obsługi klienta
    - monitorowanie jakości pracy konsultantów
  • Dla kogo jest przeznaczona usługa Netia Customer Service?

    Usługa Netia Customer Service przeznaczona jest dla firm o różnej wielkości i z różnych branż, które chcą usprawnić obsługę klienta w infolinii, przeprowadzić kampanię informacyjną, ankietę lub badanie opinii.

Netia Customer Service należy do usług

Kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających Klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext

Wybierz swój język ×