WIFI Marketing - reklamy dla osób w zasięgu sieci | Biznes Netia
Menu główne

Netia WiFi Marketing

Skuteczna promocja do użytkowników sieci WiFi

Promuj własną markę kierując spersonalizowane komunikaty do użytkowników, korzystających z sieci WiFi w centrum handlowym, hotelu czy kawiarni.

Poprawa wizerunku
Promocja marki własnej poprzez udostępnianie Klientom narzędzi uatrakcyjniających czas w sklepie czy kawiarni. Zarządzanie wizerunkiem w mediach społecznościowych i na portalach opiniotwórczych.
Baza danych o Klientach
Gromadzenie informacji o Klientach i ich aktywnościach w sieci. Docieranie do klientów z personalizowanym komunikatem w trakcie przebywania w miejscu z siecią WIFI Netia a także poza nią.
Zwiększenie przychodów
Optymalizacja działań marketingowych i kosztów. Działania targetowane i komunikacja ofert dostosowanych do potrzeb odwiedzających klientów.
Komunikacja w czasie rzeczywistym
Kierowanie komunikatów i ofert w czasie aktywności klienta i dokładnie wtedy, kiedy jest najbliżej decyzji zakupowych.
Spersonalizowany przekaz
Komunikacja z klientem zgodna z jego potrzebami zakupowymi.
 
Porozmawiaj z nami!
Zamów kontakt
lub zadzwoń
+22 35 81 550


 
1 platforma – wiele możliwości
3 warianty wdrożenia, od reklamy przez analitykę danych po geolokalizaję
>2000 Acces Pointów podłączonych do platformy
w sieciach WiFi, wdrożonych przez Netię
>100 Klientów z różnych sektorów rynku
korzystających z usług WiFi i platformy marketingowej
Jedyne, tak kompleksowe rozwiązanie na rynku
najbardziej zaawansowana analitycznie platforma WiFi w Polsce
Monitoring WiFi dla Acces Pointów
bieżące dane na temat aktywności użytkowników WiFi, zbieranie i retencja logów
Pełna integracja z dowolną platformą komunikacji
możliwość tworzenia zaawansowanych rozwiązań remarketingowych

Jedna platforma i setki zadowolonych Klientów

korzystających z bezpiecznego WiFi i analityki danych.


Netia WiFi Marketing to usługa dodana do WiFi / WLAN Netii.

Masz pytania?
Umów kontakt
lub zadzwoń +48 22 35 81 550

Partnerzy

Netia WiFi Marketing

  • Aruba Logo
  • avsystem
WIFI Ads
Reklama mobilna na urządzeniach użytkowników WiFi Netii, dodatkowy przychód dla Klienta
WIFI Loyalty
Analityka danych pochodzących od użytkowników sieci WiFi Netii, wspierająca remarketing i lojalizację
WIFI Business Intelligence
Business Intelligence, analityka zachowania użytkownika w czasie i przestrzeni, dla wzmocnienia bezpieczeństwa i lokalizacji wewnątrz budynku – „indor location”
 
Dowiedz się więcej!
Zamów kontakt
lub zadzwoń
+22 35 81 550


 

Najczęściej zadawane pytania

  • Netia WiFi Marketing

    Zapewnienie klientom bezpłatnego dostępu do Internetu jest teraz koniecznością. Jeśli restauracja, sklep, czy hotel nie zaoferuje bezpłatnego WiFi, zacznie tracić klientów na rzecz miejsc, które umożliwiają taki dostęp. Według danych Cisco, 96% konsumentów woli robić zakupy w sklepach, w których jest bezpłatne WiFi, a także częściej do nich wracają. Z kolei Oracle podaje, że prawie 60% kupujących po prostu wymaga dostępu do WiFi.

    Firmy, które nie oferują bezpłatnego dostępu do Internetu, nie tylko ryzykują utratę klientów, ale tracą potężne możliwości marketingowe oferowane przez WiFi Marketing.

  • Co to jest WiFi Marketing?

    Marketing WiFi to usługa, dzięki której sklepy, restauracje, centra handlowe, placówki medyczne, lotniska i instytucje publiczne zapewniają swoim klientom bezprzewodowy dostęp do Internetu. Udostępnione połączenie oraz pozyskane dane klientów mogą następnie wykorzystać jako kanały do przekazywania informacji i promocji za pomocą powiadomień push, wiadomości e-mail lub wiadomości w aplikacji.

    Dostęp do darmowego WiFi umożliwia gromadzenie cennych informacji, dotyczących samych klientów oraz ich zachowań. Dane te mogą zostać potem wykorzystane do usprawniania działania firmy lub instytucji, a także do personalizacji kampanii marketingowych.

    Kampanie marketingowe kierowane specjalnie do tych klientów, których dane zostały zgromadzone, opierają się o wysyłkę ofert, wiadomości lub ankiet. Ich skuteczność można zmierzyć w najprostszy sposób – czy klient wraca do sklepu lub kawiarenki i czy jest zadowolony.
     
  • Jak działa WiFi Marketing?

    Wszystko zaczyna się od WiFi o zasięgu pokrywającym się z granicami sklepu (centrum handlowego, lotniska, instytucji). Klient posiadający urządzenie z obsługą WiFi, czyli dowolny smartfon, tablet lub laptop, z natury rzeczy zwraca uwagę na informacje o bezpłatnym dostępie do WiFi, znajdujące się na naklejkach, banerach czy standach. Jednak, aby uzyskać dostęp do sieci, musi zalogować się podając adres e-mail lub inne dane, albo korzystając z mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn. Po zalogowaniu klient zostaje przekierowany na ekran lub stronę powitalną, na której może zobaczyć informacje o promocjach, wydarzeniach, atrakcjach, czy zachętę do polubienia konta firmy na Facebooku.

    W późniejszym okresie, klienci mogą otrzymywać wysyłane automatycznie wiadomości z pytaniami dotyczącymi jakości obsługi lub innych zagadnień np. o obsługę posprzedażową.
     
  • Co daje WiFi Marketing?

    Dzięki wykorzystaniu informacji podanych podczas logowania do sieci WiFi, firma uzyskuje dostęp do kluczowych danych demograficznych, takich jak płeć, wiek, a także informacje o zainteresowaniach czy historii zakupów. Pozwala to spersonalizować komunikaty marketingowe, które dzięki temu docierają do osób autentycznie zainteresowanych określonym rodzajem produktów lub usług.

    Jest to sytuacja „win-win”, w której z jednej strony firmy otrzymują dane o klientach i mogą je precyzyjnie wykorzystać, ale oferują za to wartość dodaną w postaci spersonalizowanej oferty, voucherów, zniżek lub konkursów.
     
  • Narzędzia do WiFi Marketingu

    Platformy do WiFi Marketingu oferowane przez dostawców usług pozwalają niezwykle skutecznie wykorzystywać ten kanał dzięki integracji z mediami społecznościowymi, systemami do e-mail marketingu, narzędziami do automatyzacji działań marketingowych, serwisami opiniotwórczymi oraz aplikacjami mobilnymi.
    Dostawcy usług WiFi Marketingu zapewniają dostęp do różnych narzędzi, technologii oraz usług dodatkowych takich, jak na przykład:  

     

    • narzędzia do automatyzacji działań marketingowych,
    • narzędzia do śledzenia i analizy zachowań klientów,
    • narzędzia do analizy bardzo dużych zbiorów danych klientów oraz badania trendów
    • narzędzia pozwalające klientom wystawiać oceny i przekazywać recenzje on-line,
    • narzędzia do czyszczenia danych i weryfikowania adresów e-mail w czasie rzeczywistym,
    • narzędzia pozwalające izolować i usuwać dane pracowników.
     
    WiFi Marketing jest szybko rozwijającym się rozwiązaniem pozwalającym gromadzić bezcenne dane o klientach, wykorzystywać je do usprawniania operacji biznesowych, konfigurować kampanie marketingowe, a także komunikować się z klientami w czasie rzeczywistym. Z tego właśnie względu WiFi Marketing jest obecnie uważany za niezbędne narzędzie marketingowe dla firm dużych i małych oraz z bardzo wielu branż.
     
 
Porozmawiaj z nami!
Zamów kontakt
lub zadzwoń
+22 35 81 550


 

Netia WIFI Marketing należy do usług

Kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext

Wybierz swój język ×