W ostatnim czasie infrastruktura teleinformatyczna stała się krytycznym zasobem wszystkich organizacji. Po okresie zarządzania kryzysowego, trzeba przygotować się do funkcjonowania w nowej rzeczywistości oraz do umiejętnego wychodzenia z ograniczeń, aby przywrócić pełną produktywność IT. Co więcej, sytuacja związana z COVID-19, a także nadchodzące wyzwania, związane ze zmianami klimatycznymi oraz ewolucją rynku pracy, zwiększają w organizacjach nacisk na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, w celu dostosowania się do bieżącej sytuacji.
Podczas webinaru nasi eksperci: Michał Gocłowski - konsultant ICT w NetiaNext oraz Grzegorz Bernatek - Analityk Rynku Telekomunikacyjnego z firmy Audytel S.A, opowiadają o perspektywie outsourcingu usług chmurowych. Przedstawiają możliwości, które oferują poszczególne modele usług chmurowych oraz o aspekty, na które należy zwrócić uwagę, decydując się na wybór konkretnego rozwiązania.
W trakcie webinaru dowiesz się …
-
Jak pandemia wpłynęła na zapotrzebowanie na infrastrukturę teleinformatyczną oraz przetwarzanie danych w firmach?
-
Na co powinniśmy się przygotować w perspektywie miesiąca, kwartału i roku?
-
Jak ograniczyć zagrożenia i wykorzystać pojawiające się „szanse”?
-
Czy dane w chmurze są na pewno bezpieczne i czy chmura jest dla każdego?
-
Wdrażanie chmury – w jaki sposób przejść przez ten proces?
Formularz kontaktowy @Model.TitleTag>
Zostaw swoje dane kontaktowe, a nasz przedstawiciel handlowy
wkrótce skontaktuje się z Tobą
Formularz kontaktowy @Model.TitleTag>
Zostaw swoje dane kontaktowe, a nasz przedstawiciel handlowy
wkrótce skontaktuje się z Tobą
Inne formy kontaktu
-
Infolinia dla nowych klientów
(Codziennie 8:00 - 18:00) +48 22 35 81 550 -
Obsługa klienta i wsparcie techniczne
(Dostępne 24/7) 801 801 999
biznes@netia.pl -
Adres korespondencyjny Netia S.A.
skr. pocztowa nr 597
40-950 Katowice S105