Udogodnienia w hotelu dla gości – istotniejsze niż można się spodziewać
Pandemia COVID-19 i związane z nią niepokoje doprowadziły wiele biznesów z branży HoReCa do bardzo trudnej sytuacji. Ich dalsze funkcjonowanie wiązało się z koniecznością zwiększenia konkurencyjności. Jednym ze sposobów na zdobycie klientów i wyróżnienie się wśród wielu hoteli w okresie postpandemicznym stało się wprowadzanie pożądanych przez gości udogodnień, w tym telewizji hotelowej. Takie działanie wiąże się z wymiernymi korzyściami i to nie tylko na polu wizerunkowym.
Wielu gości docenia możliwość obejrzenia ulubionych filmów, seriali czy programów telewizyjnych w hotelowym pokoju. Obiekty, które tę potrzebę zaspokajają mogą liczyć np. na pozytywne opinie klientów w serwisach rezerwacyjnych.
Do pożądanych udogodnień hotelowych jest dostęp do dobrej jakości bezprzewodowej sieci Wi-Fi. Usługa nie tylko zapewnia gościom swobodne korzystanie z Internetu, ale jednocześnie pozwala na zamawianie dodatkowych usług, czy umawianie wizyty w SPA z pokoju. Rozwiązanie jest korzystne również z punktu widzenia właścicieli hotelu, gdyż pozwala kierować profilowane reklamy do osób przebywających na terenie ich obiektu.
Jakie udogodnienia hotelowe warto wdrożyć?
Poniżej omówimy kluczowe udogodnienia w pokojach hotelowych o stosunkowo niskich kosztach wdrożenia.
Telewizja hotelowa – zapewnij komfort swoim gościom i zmaksymalizuj zysk
Telewizja hotelowa Netii to proste rozwiązanie dedykowane dla dla branży hotelowej. W ramach tej usługi obiekt może dobrać pakiet kanałów odpowiadający gościom biznesowym i indywidualnym z kraju i zagranicy. Do wyboru jest aż 131 kanałów (w tym 67 kanałów w jakości HD), z których goście hotelowi mogą w pokojach i przestrzeniach ogólnodostępnych (np. w lobby). Kwestie związane z licencjami od dostawców programowych leżą po stronie Netii.
Usługa Netii pozwala na dostosowanie osobnej listy kanałów dla pokoi hotelowych oraz części publicznych. O ile goście przed snem będą chcieli obejrzeć ciekawy film, to jego projekcja w siłowni nie jest konieczna i lepiej postawić tam na kanały sportowe. W hotelowym lobby sprawdzą się za to kanały informacyjne i pogodowe.
Usługę telewizji można zintegrować z platformą marketingową, by zyskać narzędzie do promocji oferty hotelowej na telewizorach w pokojach hotelowych. W ten sposób goście zobaczą informacje np. o happy hours w barze czy zniżkach w centrum SPA. Aż 33% osób dostrzega komunikację marketingową przekazywaną w ten sposób.
Telewizor w pokoju hotelowym może być także wykorzystany w inny sposób. Dzięki szybkiej i bezpiecznej sieci WiFi goście mogą przesyłać filmy odtwarzane w streamingu (np. HBO Max czy Disney+) na większy ekran telewizora. To coraz częściej zgłaszana potrzeba w wielu hotelach.
Sprawna komunikacja w zespole
Każdy hotel jest jak żywy organizm, którego komórkami jest profesjonalny personel, a ten potrzebuje sprawnej komunikacji. Dzięki Netia Unified Communications with Webex pracownicy obiektu zyskają sprawdzone narzędzie do komunikacji za pomocą dowolnej platformy i urządzenia, opierając ją na numerach, którymi reklamuje się hotel. Usługa pozwala przesyłać pliki, prowadzić wideorozmowy i prezentacje z pomocą bezpiecznego, zintegrowanego narzędzia. Prosty model subskrypcyjny i jednolita cena gwarantują efektywność kosztową Netia UC with Webex.
Zaawansowane narzędzia marketingowe Wi-Fi
Dobrej jakości sieć Wi-Fi obejmująca wszystkie pokoje, lobby czy siłownie, oprócz oczywistej korzyści, jaką jest komfort gości, jest także narzędziem do zbierania cennych informacji marketingowych o swoich klientach i serwowania im spersonalizowanych reklam. Dzięki usłudze można dowiedzieć się, co lubią goście np. na podstawie tego, w których miejscach w hotelu najczęściej przebywają i zaoferować im to, co znajduje się w obrębie ich zainteresowań.
Szybkie łącze symetryczne
Na nic zdadzą się powyższe propozycje, jeśli łącze internetowe w hotelu będzie działać wolniej w czasie największego obciążenia lub nie pozwoli na swobodne oglądanie streamingu. Usługa Internetu symetrycznego Netia BDI to gwarancja jednakowej prędkości pobierania i wysyłania danych, zapewniająca wysoki komfort korzystania z sieci.
Telewizja dla hoteli od Netii – dlaczego się opłaca?
Jednym z projektów realizowanych przez Netię było wdrożenie telewizji dla hotelu Dolnośląskiego Centrum Sportu na Polanie Jakuszyckiej. Piękny i ultranowoczesny obiekt, położony w otoczeniu Gór Izerskich, przyciąga narciarzy i miłośników biegów narciarskich z kraju i za granicy. Priorytetem stało się dostosowanie oferty programowej telewizji do profilu gości, co znalazło odzwierciedlenie w liczbie dostępnych kanałów sportowych, w tym obcojęzycznych. Wdrożona usługa zapewnia duży komfort również dla zarządcy hotelu, gdyż jego personel nie musi poświęcać czasu na nadzorowanie umówi i licencji od krajowych i zagranicznych dostawców telewizyjnych – to czasochłonne zadanie w całości leży po stronie Netii.
Formularz kontaktowy @Model.TitleTag>
Zostaw swoje dane kontaktowe, a nasz przedstawiciel handlowy
wkrótce skontaktuje się z Tobą
Formularz kontaktowy @Model.TitleTag>
Zostaw swoje dane kontaktowe, a nasz przedstawiciel handlowy
wkrótce skontaktuje się z Tobą
Inne formy kontaktu
-
Infolinia dla nowych klientów
(Codziennie 8:00 - 18:00) +48 22 35 81 550 -
Obsługa klienta i wsparcie techniczne
(Dostępne 24/7) 801 801 999
biznes@netia.pl -
Adres korespondencyjny Netia S.A.
skr. pocztowa nr 597
40-950 Katowice S105