UC czyli Unified Communications to absolutna konieczność we współczesnym środowisku pracy. Dlaczego? Zespoły stają się coraz bardziej rozproszone, co wymusza na organizacjach wprowadzenie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych, upraszczających przepływ informacji oraz współpracę pomiędzy pracownikami, którzy często mieszkają w różnych częściach kraju lub świata. Komunikacja zintegrowana może skutecznie wesprzeć pracę zespołów mobilnych, umożliwiając szybszą reakcję na zmieniającą się sytuację biznesową. Co więcej, ułatwiając współpracę wewnątrz firmy, zintegrowana komunikacja pozwala również na podniesienie poziomu obsługi klienta.
Co to jest UC with Cisco Webex?
Dzisiejszy rynek dostrzega potrzebę zintegrowania różnych ścieżek komunikacji w ramach tego samego interfejsu. Cisco, jeden ze światowych liderów sektora sieciowego, proponuje nowoczesne, łączące w sobie wiele przydatnych funkcjonalności narzędzie – Webex. Co to jest Cisco Webex? Webex to platforma działająca w chmurze Cisco, która integruje szeroki wachlarz rozwiązań komunikacyjnych. Innymi słowy: Webex pozwala na skuteczne ujednolicenie firmowej komunikacji.
UC with Cisco Webex to świetna alternatywa dla firm szukających wielopłaszczyznowego systemu komunikacji, umożliwiającego wykonywanie połączeń audio i video. Jego niekwestionowaną zaletą jest skalowalność oraz bezpieczeństwo. Korzystając z UC with Cisco Webex można skutecznie wesprzeć pracę zdalną, która obecnie staje się coraz bardziej popularnym zjawiskiem.
UC with Cisco Webex integruje kilka modułów, dedykowanych określonym czynnościom:
- Webex Meetings
- Webex Teams
- Webex Events
- Webex Training
- Webex Support
Korzystanie z wielu kanałów komunikacyjnych wewnątrz jednej organizacji może być problematyczne, wprowadzać chaos, poczucie zagubienia i przede wszystkim – generować trudności w kontrolowaniu wszystkich przesyłanych informacji. Wprowadzenie Unified Communications to usprawnienie działania firmy w kluczowych obszarach. UC with Cisco Webex jest usługą umożliwiającą zredukowanie ryzyka awarii, podniesienie wydajności pracowników oraz zwiększenie rynkowej konkurencyjności przedsiębiorstwa.
UC with Cisco Webex: jak to działa?
Korzystanie z platformy Webex nie jest rozwiązaniem zarezerwowanym wyłącznie dla dużych, wielooddziałowych korporacji. Wręcz przeciwnie, ujednolicenie komunikacji okazuje się palącą potrzebą również w mniejszych firmach, coraz częściej pracujących w modelu zdalnym, co pozwala nie tylko zredukować koszty wynajmu powierzchni biurowej, ale znosi ograniczenia przestrzenne w rekrutacji specjalistów. Co ma do zaproponowania i jak działa platforma Webex?
WEBEX MEETINGS
To moduł przeznaczony przede wszystkim do organizowania firmowych spotkań i konferencji. Co ważne, uczestnik, który otrzyma od nas zaproszenie do udziału w spotkaniu nie musi być posiadaczem konta na platformie Webex. Ułatwia to dołączanie do rozmowy, zwłaszcza osobom spoza organizacji. Ważnym udogodnieniem w Webex Meetings są specjalne uprawnienia przyznane organizatorom spotkania, umożliwiające efektywne zarządzanie wydarzeniem. Organizator może, na przykład, wyłączyć lub włączyć mikrofon konkretnego użytkownika, dbając w ten sposób o porządek w trakcie spotkania.
Warto pamiętać, że Webex Meetings pozwala także na nagrywanie spotkań. Materiał można później w razie potrzeby odtworzyć, co bywa istotne dla osób, które z jakiś powodów nie były w stanie uczestniczyć w rozmowie lub chcą powtórnie przeanalizować przedstawione treści. Ponadto, w module możliwe jest również, na przykład, dodawanie Q&A (pytań i odpowiedzi).
WEBEX TEAMS
Webex Teams to obok Webex Meetings podstawowy moduł platformy Webex. Webex Teams usprawnia pracę i zarządzanie projektami. Poza możliwością zorganizowania czatów – grupowych i osobistych, rozwiązanie pozwala na wspólną edycję dokumentów, ułatwiając wprowadzanie zmian i dzielenie się pomysłami wewnątrz dedykowanego zespołu. Moduł umożliwia również sprawne udostępnianie niezbędnych w pracy projektowej plików oraz ich łatwiejsze przeglądanie. Dzięki tej opcji użytkownik może szybko znaleźć niezbędny plik, bez potrzeby żmudnego przeszukiwania dużej ilości danych.
Niekwestionowaną zaletą Webex Teams jest możliwość uczestniczenia w spotkaniach również osób spoza organizacji, co stanowi bardzo ciekawe rozwiązanie pozwalające na aktywną współpracę z klientem. Ta opcja jest także dużym ułatwieniem w kontekście współdziałania z zewnętrznymi specjalistami, co dzisiaj staje się coraz bardziej popularne. Korzystając z Webex Teams możesz stworzyć odrębny, prywatny pokój spotkań, który będzie miał swój własny, stały URL.
WEBEX EVENTS
Jak wskazuje nazwa modułu, to narzędzie stworzone z myślą o organizacji różnego rodzaju wydarzeń, w których podstawą są wystąpienia prelegentów. Za jego pośrednictwem można więc zorganizować kursy, webinairy itp. Webex Events jest przede wszystkim idealną opcją dla większych grup uczestników. Świetnie sprawdzi się również jako platforma do prowadzenia wykładów i edukacji online.
WEBEX TRAINING
To moduł idealny do organizowania wydarzeń, w których podstawowe znaczenie ma zdobywanie umiejętności praktycznych. Przy jego pomocy można łatwiej przeprowadzić różnego rodzaju warsztaty i szkolenia, ponieważ narzędzie umożliwia podzielenie wszystkich uczestników na grupy, upraszczając tym samym pracę nad konkretnymi zadaniami. Spotkania prowadzone w ramach Webex Training mogą być nagrywane. W trakcie wydarzenia można przeprowadzać testy, ankiety itp., pozwalając prowadzącym na bliższe relacje z uczestnikami i urozmaicenie agendy szkolenia, kursu itp.
Należy podkreślić, że platforma Webex umożliwia udostępnianie immersyjne. Oznacza to, że możesz udostępniać wideo w jakimkolwiek punkcie ekranu – wystarczy, że zmienisz jego rozmiar. Opcja udostępniania immersyjnego pozwoli również na wyświetlanie materiałów, którymi chcesz się podzielić z innymi uczestnikami wideokonferencji, jako tła dla Twojej sylwetki. W praktyce więc rozmówcy będą widzieli i Ciebie, i przedstawianą im treść, co będzie urozmaiceniem Twojego wystąpienia oraz ułatwi omówienie najważniejszych zagadnień.
Jak korzystać z UC with Cisco Webex?
Zacznij od określenia własnych oczekiwań i możliwości finansowych. Webex to narzędzie dostępne w czterech planach cenowych. Plan darmowy będzie świetnym rozwiązaniem dla firm, które chcą przetestować działanie UC with Cisco Webex i ocenić funkcjonalność rozwiązania w kontekście wewnętrznych wymagań organizacji. W ramach UC with Cisco Webex, obok Webex Meetings, Webex Teams, Webex Training oraz Webex Events, działa moduł Webex Support, zapewniający niezbędną pomoc techniczną. To przydatne wsparcie, czuwające nad skutecznością funkcjonowania platformy.
Chcąc rozpocząć swoją przygodę z narzędziem UC with Cisco Webex, warto zwrócić uwagę na rozwiązanie oferowane przez Netię, w ramach którego połączono usługi głosowe z działaniem platformy Webex, proponując Klientom nowoczesne rozwiązania w zakresie skutecznej komunikacji. Netia UC with Cisco Webex integruje komunikator Webex z numerem telefonu usługi biznesowej Klientów Netii. To zestawienie usług telefonicznych z Webex jest bardzo pomocne w zespołach pracujących głównie zdalnie oraz w organizacjach wielooddziałowych. Dzięki temu rozwiązaniu pracownicy, poza telefonią firmową działającą w obiekcie, mogą pracować z domu lub dowolnego miejsca tak, jakby znajdowali się w biurze, korzystając z oficjalnego numeru telefonu stacjonarnego na dowolnym urządzeniu (w tym urządzeniu mobilnym). Klienci, chcąc wdrożyć to rozwiązanie wewnątrz własnych organizacji, mogą zdecydować się na jedną z dwóch dostępnych taryf: indywidualną (stawka za minutę) oraz no limit. Netia UC with Cisco Webex ma szansę okazać się szczególnie pomocne dzisiaj, kiedy pandemia COVID-19 uświadomiła przedsiębiorcom rosnące znaczenie pracy zdalnej.
Aby skutecznie komunikować się nie tylko na poziomie biznesowym, ale też prywatnym, potrzebne jest niezawodne łącze. Sprawdź więc ofertę internetu stacjonarnego lub internetu mobilnego dla użytkowników indywidualnych i pracuj oraz ucz się z domu na najlepszych warunkach!
Formularz kontaktowy @Model.TitleTag>
Zostaw swoje dane kontaktowe, a nasz przedstawiciel handlowy
wkrótce skontaktuje się z Tobą
Formularz kontaktowy @Model.TitleTag>
Zostaw swoje dane kontaktowe, a nasz przedstawiciel handlowy
wkrótce skontaktuje się z Tobą
Inne formy kontaktu
-
Infolinia dla nowych klientów
(Codziennie 8:00 - 18:00) +48 22 35 81 550 -
Obsługa klienta i wsparcie techniczne
(Dostępne 24/7) 801 801 999
biznes@netia.pl -
Adres korespondencyjny Netia S.A.
skr. pocztowa nr 597
40-950 Katowice S105
Może Cię również zainteresować...